راه اندازی اتوبوس گردشگری در نوروز 1401 در خراسان شمالی

به گزارش کنفرانس هکا، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، راه اندازی اتوبوس گردشگری در نوروز 1401 در خراسان شمالی صورت می گیرد.

راه اندازی اتوبوس گردشگری در نوروز 1401 در خراسان شمالی

علی مستوفیان در جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد با استقبال از طرح راه اندازی اتوبوس گردشگری توضیح داد: بر آنیم با برنامه ریزی لازم و دقیق، نوروزی متفاوت برای مسافران و گردشگران نوروزی به مرکز استان رقم بزنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به احیای درخت کهنسال ثبتی حصار و بهسازی محوطه بنای تاریخی مقبره شهدا اضافه نمود: در توسعه گردشگری قانون گذار، تکالیفی را برای دستگاه های اجرایی تعیین نموده که عمل به آن موجب توسعه این صنعت و رونق منطقه می گردد.

مستوفیان گفت: همبستگی و تعامل بین شورای شهر و شهرداری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لازمه حفاظت از میراث فرهنگی و توسعه گردشگری در استان است.

در ادامه جواد حمیدی، شهردار بجنورد با اشاره به معرفی اماکن و فضاهای گردشگری شهر بجنورد به مسافران با اجرای طرح گردش نوروزی گفت: آمادگی داریم در همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، اتوبوس هایی را در محل پارک باباامان مستقر کنیم تا در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی برای گردش در شهر و آشنایی با جاذبه های گردشگری و تفریحی شهر قرار گیرد.

حمیدی لازمه اجرای این طرح را همکاری و مشارکت در معرفی لیدر تور گردشگری و ارائه بسته های فرهنگی معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی دانست.

منبع: همگردی
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13748

به "راه اندازی اتوبوس گردشگری در نوروز 1401 در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اتوبوس گردشگری در نوروز 1401 در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید