دوخت 2000 لباس ضدکرونا در قزوین

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/قزوین رئیس کانون زنان بازرگان استان قزوین اعلام کرد: پویش بانوان استان قزوین در دوخت لباس های ضدویروس کرونا ویژه مدافعان سلامت از شنبه هفدهم اسفندماه آغاز شد و طی 2 روز گذشته 2000 لباس ضدکرونا آماده شده است.

دوخت 2000 لباس ضدکرونا در قزوین

فاطمه غفوری، رئیس کانون زنان بازرگان استان قزوین در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پویش بانوان استان قزوین در دوخت لباس های ضدویروس کرونا ویژه مدافعان سلامت از شنبه هفدهم اسفندماه آغاز شد و دوزندگان برای شرکت در آن ثبت نام کردند.

وی گفت: 200 دوزنده در پویش بانوان استان قزوین در دوخت لباس های ضدویروس کرونا ویژه مدافعان سلامت ثبت نام کردند و در نهایت با 80 نفر که چرخ صنعتی و سردوز داشتند طرح را اجرایی کردیم.

رئیس کانون زنان بازرگان استان قزوین با اشاره به اینکه دوخت این لباس به دلیل داشتن لمینت سخت است، ادامه داد: پس از دریافت نمونه کار، پارچه های برش خورده در میان بانوان توزیع شد تا دوخت را آغاز کنند؛ با توجه به اینکه این لباس ها دارای کش، کلاه و زیپ هستند دوختشان زمان بر بوده و طی این 2 روز 2000 لباس آماده شده است.

رئیس کانون زنان بازرگان استان قزوین بیان نمود: روز گذشته پنج کارگاه و امروز نیز 6 کارگاه، دوخت لباس را آغاز کردند؛ در شهرستان تاکستان نیز 10 نفر از بانوان تصمیم گرفتند تا در یک کارگاه دور هم جمع شوند تا دوخت سریع تر اتفاق بیفتد.

غفوری تأکید کرد: با دریافت پارچه های برش خورده بیشتر می توانیم دوزنده جدید نیز جذب کنیم تا تولید هرچه سریع تری را ببینیم، ضمن اینکه بعداز دوخت، لباس ها جمع آوری و پس از استریل و بسته بندی تحویل شبکه درمانی خواهد شد.

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9166

به "دوخت 2000 لباس ضدکرونا در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوخت 2000 لباس ضدکرونا در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید