دفن جمعی جان باختگان آمریکایی مبتلا به کرونا در یک جزیره

به گزارش کنفرانس هکا، آمریکا در میزان مرگ ومیر ناشی از کرونا صدرنشین شده و این معضل بزرگی را در زمینه دفن اجساد در شهرهای مختلف ایجاد نموده است؛ لذا مسئولان تصمیم گرفتند در یک جزیره گورهای جمعی دایر نمایند.

دفن جمعی جان باختگان آمریکایی مبتلا به کرونا در یک جزیره

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، تا به امروز در آمریکا 533 هزار و 259 نفر به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند و بیش از 20 هزار و 500 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

تعداد بالای جان باختگان ناشی از این بیماری مسائل جدی برای کفن و دفن این مردگان ایجاد نموده است. همچنین شرایط سخت و خاص تدفین و فضای محدود قبرستان های معمولی در این شهر باعث مسائل عدیده ای شده است.

مشکل محسوس دیگر در آمریکا و نیویورک تعداد اندک وابستگان به افراد است. بعضی در این شهر بستگانی ندارند و به امید زندگی بهتری از کشورشان مهاجرت نموده اند. این موضوع حتی شناسایی مردگان را سخت نموده و مسئولان شهری را بر آن داشته است تا مسئولیت دفن آنها را برعهده بگیرند.

جدیدترین نمونه ای که در روزهای اخیر مشاهده شد، گورهای جمعی در جزیره هارت نیویورک بود؛ جزیره ای در میانه رودخانه هادسن که دسترسی به آنجا ساده نیست و باید با قایق و تجهیزات خاصی به آنجا رفت.

نبود تجهیزات پزشکی مناسب، سردرگمی دولت آمریکا در چگونگی برخورد با این ویروس همه گیر و تأخیر در ایجاد تمهیدات لازم کار را به جایی رسانده که ابتلای بیش از نیم میلیون نفر در این کشور به کرونا قطعی شده است.

انتهای پیغام/4033/پ

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9892

به "دفن جمعی جان باختگان آمریکایی مبتلا به کرونا در یک جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفن جمعی جان باختگان آمریکایی مبتلا به کرونا در یک جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید