دریافت کارت &shyورود به جلسه آزمون فراگیر استخدامی از 13 اسفندماه

به گزارش کنفرانس هکا، مدیر مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی به تشریح جزئیات برگزاری ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور پرداخت و گفت: متقاضیان می توانند از 13 اسفندماه با مراجعه به سایت، کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند.

دریافت کارت &shyورود به جلسه آزمون فراگیر استخدامی از 13 اسفندماه

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، حسام آشنا مدیر مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی در مورد جزییات برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می گردد، گفت:227 هزار و 891 نفر در این آزمون ثبت نام نموده اند.

وی در ادامه توضیح داد: حدود 105 هزار زن و صد و بیست هزار و 891 مرد در ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ثبت نام نموده اند.

آشنا تأکید کرد: متقاضیان می توانند از 13 اسفندماه با مراجعه به سایت کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند.

مدیر مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی اعلام کرد: باجه های برطرف نقص بر روی سایت جهاد دانشگاهی اعلام می گردد تا داوطلبانی که دچار مشکل می شوند به باجه های برطرف نقص در سراسر کشور مراجعه نمایند.

وی یادآور شد: متقاضیان درصورت احتیاج می توانند به وسیله ایمیل و تلفن با پاسخ گویان در ارتباط باشند.

آشنا با بیان اینکه حدود 134 حوزه متولی برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور هستند، اضافه کرد: نتایج این آزمون در سال 98 و نتایج نهایی پس از برگزاری مصاحبه اعلام می گردد.

وی ادامه داد: آزمون کتبی 70 درصد و مصاحبه حضوری 30 درصد در قبولی داوطلبان نقش دارند و مصاحبه شامل موارد تخصصی شغل، مفاد روانشناسی، قابلیت های فردی می گردد که بر عهده دستگاه ها است و جهاد دانشگاهی در این خصوص دخالتی ندارد.

مدیر مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی در انتها در مورد متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی گفت: از میان 227 هزار و 891 نفر داوطلب حدود 4 هزار 500 نفر پذیرفته می شوند و افرادی که در مصاحبه پذیرفته نمی شوند باید منتظر آزمون بعدی باشند.

انتهای پیغام/

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2028

به "دریافت کارت &shyورود به جلسه آزمون فراگیر استخدامی از 13 اسفندماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت کارت &shyورود به جلسه آزمون فراگیر استخدامی از 13 اسفندماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید