دربی بانوان اصفهان پیش عایدی فینال نیم فصل لیگ برتر

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، بعد از مدت ها تعطیلی لیگ برتر فوتبال بانوان به علت مسابقات آسیایی تیم ملی از عصر امروز آدینه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر پیگیری می گردد.

دربی بانوان اصفهان پیش عایدی فینال نیم فصل لیگ برتر

در یکی از حساس ترین رقابت ها دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب آهن از ساعت 13 در استادیوم صفائیه اصفهان به مصاف یکدیگر می فرایند.

تیم فوتبال سپاهان پیش از این بازی در هفت بازی شش برد به دست آورده و تنها شکست آنها مقابل تیم قدرتمند شهرداری سیرجان بوده است، این تیم در حال حاضر با کسب 18 امتیاز از 21 امتیاز ممکن در رده دوم جدول قرار گرفته است و با تفاضل مثبت 23 کوشش دارد شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

تقابل مجذوب کننده دباغی-کودایی

سپاهان بعد از این بازی باید به بم سفر کند تا مقابل خاتون بم صف آرایی کند، تیمی که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و دربی اصفهان به نوعی پیش درآمدی برای این بازی حساس است.

اما تقابل اصلی و مجذوب کننده بازی روی دروازه ذوب آهن شک می گیرد جایی که هاجر دباغی که به تازگی به عنوان ستاره آینده دار فوتبال آسیا شناخته شده باید مقابل هم تیمی خود در تیم ملی یعنی زهره کودایی قرار بگیرد.

با وجود اینکه در 5 بازی اخیر روبه رو دو تیم سپاهان همواره پیروز میدان بوده و برای این بازی این دو هافبک ملی پوش خود ثنا صادقی و مرضیه نیکخواه را در اختیار ندارد اما پیش بینی می گردد بازی مجذوب کنندهی پیش روی فوتبال دوستان اصفهانی باشد.

ذوب آهن و شکست ناپذیری

در سوی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن شکست یکی از تیم های شکست ناپذیر لیگ برتر لقب گرفته است، تیمی که از 7 بازی گذشته 4 برد و 3 تساوی کسب نموده و با 15 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد و در صورت پیروزی به هم امتیازی سپاهان می رسد.

پیش از این مسابقه باشگاه سپاهان طی ارسال چند نامه درخواست تعویق بازی به زمان دیگر به دلیل درگیری تعدادی از بازیکنانش با کرونا را داد که با مخالفت روبه رو شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13558

به "دربی بانوان اصفهان پیش عایدی فینال نیم فصل لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی بانوان اصفهان پیش عایدی فینال نیم فصل لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید