دبیر: باید مدرس داوری در اتحادیه جهانی داشته باشیم

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، نخستین جلسه کمیته داوران فدراسیون کشتی صبح امروز (یکشنبه) در محل سالن کنفرانس خانه کشتی عبداله موحد برگزار گردید. در ابتدای این جلسه که با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس، ناصر فروتن رئیس و اعضای کمیته داوران فدراسیون کشتی برگزار گردید، فروتن گزارشی از روند اجرایی کارها در این کمیته به رئیس فدراسیون کشتی ارائه داد.

دبیر: باید مدرس داوری در اتحادیه جهانی داشته باشیم

سپس علیرضا دبیر نیز با اشاره به صندلی ویژه داوری در کشتی ایران و دنیا با تأکید بر اصلاح آئین نامه کمیته داوران و اجرای عدالت توضیح داد: برای اینکه عدالت در کار انجام گردد به دنبال این باشید اعضای کمیته که به نظر من باید به کمیسیون تغییر کند با نظر جامعه داوری انتخاب شوند.

وی گفت: یکی از نیازهای مهم کشتی ما، داشتن یک نماینده داوری در اتحادیه دنیای کشتی است. باید به دنبال این باشیم هرچه سریعتر یک مدرس داوری در اتحادیه دنیای کشتی داشته باشیم تا حق کشتی گیرانمان به راحتی پایمال نگردد.

رئیس فدراسیون کشتی اضافه نمود: باید در کمیته داوران اتاق شیشه ای درست گردد تا نحوه اعزام ها به صورت شفاف برای همه روشن باشد و حقی از داوران ما ضایع نگردد.

دبیر در انتها این نشست که به جهت آشنایی با اعضای کمیته داوران برگزار گردید، اظهار داشت: با توجه به اهمیت داوری در کشتی، در جلسات بعدی که پیشنهاد می کنم ماهی یکبار انجام گردد به صورت تخصصی و درنظر دریافت زمان بیشتر به مسائل داوری خواهیم پرداخت.

maeaedu.ir: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4584

به "دبیر: باید مدرس داوری در اتحادیه جهانی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: باید مدرس داوری در اتحادیه جهانی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید