خبرنگاران کرونا نماز آدینه را در خوزستان لغو کرد

به گزارش کنفرانس هکا، اهواز - خبرنگاران - شورای سیاستگذاری ائمه آدینه در اطلاعیه ای اظهار داشت در راستای مقابله با ویروس کرونا نماز آدینه 23 استان کشور از جمله خوزستان این هفته برگزار نخواهد شد.

خبرنگاران کرونا نماز آدینه را در خوزستان لغو کرد

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری ائمه آدینه دراین اطلاعیه درخصوص برگزاری نمازهای آدینه کشور در تاریخ نهم اسفند آمده است: به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مومنان خداجوی و نمازگزار آدینه می رساند، پیرو درخواست وزیر محترم بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی و ضرورت رعایت آن، باعنایت به نامه مکتوب آقای دکتر نمکی وزیر بهداشت ،نمازآدینه این هفته (98/12/9)درمراکز استانهای تهران، قم، رشت، مشهد مقدس، تبریز، ارومیه، همدان، اصفهان، ساری، اردبیل، کرج، سمنان، زاهدان، شیراز، قزومین، اهواز، سنندج، کرمانشاه، یاسوج، گرگان، خرم آباد ، بندر عباس و یزد برگزار نمی گردد.

همچنین در مراکز استان ها و شهرستان ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران محترم، به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز آدینه این هفته اقامه نخواهد شد.

بدیهی است نماز آدینه در سایر شهرستانها و مناطقی که با رعایت اصول و مقررات بهداشتی با هماهنگی ستاد استانی و شهرستانی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران و بر اساس اعلام دفاتر ائمه آدینه شهرهای آبادان، شوشتر، ایذه و گتوند ، اندیمشک و دزفول و تعداد دیگری از شهرهای استان نیز نماز آدینه این هفته بنابه توصیه شورای سلامت وستاد بحران ، لغو شده است.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8834

به "خبرنگاران کرونا نماز آدینه را در خوزستان لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا نماز آدینه را در خوزستان لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید