خبرنگاران ضرر باشگاه های ورزشی به خاطر کرونا جبران می شود

به گزارش کنفرانس هکا، یزد- خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: وزارت ورزش و جوانان برای جبران ضرر باشگاه های ورزشی و حل مشکل آنها تمهیداتی در نظر گرفته که اطلاع رسانی و اقدام می شود.

خبرنگاران ضرر باشگاه های ورزشی به خاطر کرونا جبران می شود

مسعود شریعتی با اشاره به تعطیلی چند ماهه باشگاه های ورزشی در پی شیوع کرونا اضافه کرد: باشگاه داران که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان اقدام به تعطیلی باشگاه و مجموعه ورزشی خود کردند تحت حمایت قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه ، وزارت ورزش و جوانان و استانداری ، خواهان حمایت و ایجاد بسته های حمایتی از باشگاه داران هستند ادامه داد: به منظور حمایت از باشگاه داران ،پیشنهاداتی مانند دریافت نکردن دیرکرد وام های آنها و پرداخت تسهیلات ویژه ارائه شده است.

این مسوول گفت: در مورد اماکن ورزشی که از طریق ماده 88 واگذار شدند اعم از هیات های ورزشی و اشخاص در مدت زمان تعطیلی های اخیر، اجاره بها گرفته نمی شود و مدت تعطیلی به سرانجام قراردادشان اضافه کرده خواهد شد.

به گزارش شامگاه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، شریعتی گفت: تعطیلی باشگاه ها و امکان ورزشی تا نیمه اردیبهشت ماه جاری تمدید شده است.

استان یزد 600 باشگاه ورزشی دارد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9967

به "خبرنگاران ضرر باشگاه های ورزشی به خاطر کرونا جبران می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضرر باشگاه های ورزشی به خاطر کرونا جبران می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید