خبرنگاران دانشگاه علوم پزشکی درباره تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی تصمیم می گیرد

به گزارش کنفرانس هکا، یاسوج- خبرنگاران- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:اگر شبوع ویروس کرونا در استان سیر نزولی داشته باشد، 20 فروردین ماه، طرح فاصله گذاری اجتماعی برداشته می گردد با این حال دانشگاه علوم پزشکی نظر نهایی را در این زمینه اعلام می نماید.

خبرنگاران دانشگاه علوم پزشکی درباره تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی تصمیم می گیرد

احد جمالی در برنامه زنده شبکه استانی دنا اضافه کرد: خود مردم باید شیوع یا عدم شیوع این ویروس ناخوانده را مدیریت نمایند تا به آن مبتلا نشوند .

وی با بیان اینکه مردم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی می توانند از شیوع کرونا در استان جلوگیری نمایند گفت: این طرح می تواند یاری شایانی در جلوگیری از شیوع این ویروس داشته باشد و تا 20 فروردین ماه ادامه دارد.

وی شرایط استان را در کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اگر مردم استان همچنان طرح فاصله گذاری را رعایت نمایند ممکن است 20 فروردین سرانجام اجرای این طرح در استان باشد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: علوم پزشکی مشخص نماینده تمدید و عدم تمدید این طرح در استان است. و شرط اصلی آن رعایت و کاهش شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.

جمالی اضافه کرد: دولت تمهیدات خاصی برای بیکاری در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اتخاذ نموده است و در این خصوص حقوق بیکاری ، وام کم بهره برای کسانی که متضرر شده اند در نظر گرفته است.

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9655

به "خبرنگاران دانشگاه علوم پزشکی درباره تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه علوم پزشکی درباره تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید