حمله مجیدی، احتمالا به قلعه نویی: نمی گذارند استقلال قهرمان گردد

به گزارش کنفرانس هکا، فرهاد مجیدی در جدیدترین استوری خود در اینستاگرام، کدهایی از بعضی افراد داده که نمی گذارند استقلال قهرمان گردد. این کدها همه ذهن ها را سمت امیر قلعه نویی می برد.

حمله مجیدی، احتمالا به قلعه نویی: نمی گذارند استقلال قهرمان گردد

منظور مجیدی، احتمالا قلعه نویی است

پیش بینی ها از بازی استقلال و سپاهان، یک بازی پرتنش بود اما این دیدار با حواشی اندک به سرانجام رسید. نه خبری از کری میان امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی بود و نه فرهاد مجیدی و سرمربی سپاهان با یکدیگر روبه رو شدند. یک روز بعد از سرانجام این بازی حساس و البته پیروزی استقلال، فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود از اتفاق های جدیدی رونمایی نموده.

امیر قلعه نویی قبل از شروع بازی به سراغ نیمکت استقلال رفت و برخورد گرمی با همه اعضا به جز فرهاد مجیدی داشت. لحظاتی که تصویر آن نیز منتشر شد و در فضای مجازی بازتاب بسیاری داشت و البته تعیین شد که این دو همچنان اختلاف های عمیقی دارند و مسائل قدیمی آنها هنوز حل نشده است.

-

فرهاد مجیدی که چند ماهی است به عنوان مربی فعالیت خود را در استقلال شروع نموده، با انتشار تصویری از مشت های گره نموده خود که قطعا بی ارتباط به داستان معروف مشت های گره نموده سرمربی سپاهان نیست، نسبت به اتفاق های بازی و برد استقلال واکنش نشان داد و در این واکنش به صورت غیر مستقیم به قلعه نویی حمله کرد.

مجیدی در صفحه شخصی خود نوشت: تا کی می خواهید استقلال جام نیاره؟ فقط می خواهید با شما جام بیاره؟ طرفداران عزیز! تا زمانی که آقایان بیرون استقلال باشن و سربازهاشون داخل باشگاه و مواجب بگیراشون روی سکوها باشن و تیشه به ریشه تیم بزنند، استقلال قهرمان نمی گردد. تا بعد.

-

در این صحبت ها هر چند نامی از امیر قلعه نویی دیده نمی گردد اما با توجه به کدهایی که در آن وجود دارد و البته تصویر انتخاب شده، می توان کنایه های مجیدی را به قلعه نویی ارتباط داد. مربی استقلال با سیاست خاصی قلعه نویی را خطاب قرارداده تا احتمالا شاهد یکی از جنجال های بزرگ فوتبال طی روزهای آینده باشیم. امیر قلعه نویی حالا با اتهامات فرهاد مجیدی روبه رو شده و پاسخ های او می تواند استقلال و سپاهان را تا مدت ها دچار اختلافات عمیق کند.

10

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2708

به "حمله مجیدی، احتمالا به قلعه نویی: نمی گذارند استقلال قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مجیدی، احتمالا به قلعه نویی: نمی گذارند استقلال قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید