حمایت 10 میلیاردی معاونت هنری وزارت ارشاد از هنر استان ها در سال 97

به گزارش کنفرانس هکا، حمید قبادی گفت:در سال گذشته مبلغ 9 میلیارد و 875 میلیون و پانصد هزار تومان از محل اعتبار معاونت امور هنری به استان ها پرداخت شده است.

حمایت 10 میلیاردی معاونت هنری وزارت ارشاد از هنر استان ها در سال 97

به گزارش ، حمید قبادی مشاور اجرایی معاونت امور هنری گفت: در راستای حمایت از توسعه هنر در استان ها و براساس تفاهم نامه، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1397 مبلغ 9 میلیارد و 875 میلیون و پانصد هزار تومان از اعتبار خود را در زمینه موسیقی، تئاتر، هنر های تجسمی و مد و لباس و همچنین آموزش هنر و هنرستان ها به 32 استان و منطقه آزاد قشم و منطقه آزاد اروند اختصاص داده است.

قبادی در ادامه گفت: این حمایت در قالب فراوری آثار، برگزاری رویدادها، یاری به انجمن ها یا مراکزی مانند هنرستان ها و ... صورت گرفته است.

مشاور اجرایی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه به استان ها و حمایت از توسعه هنر در برنامه های معاونت امور هنری قرار گرفته است و سعی می گردد که این حمایت ها با در نظر دریافت اولویت ها در استان ها برای طرح ها و برنامه های مؤثر انجام گردد.

قبادی گفت: روند حمایت از استان ها در برنامه های امسال معاونت امور هنری نیز قرار گرفته است و براساس اعتبار و امکان موجود معاونت و فعالیت های استان ها، حمایت ها تداوم خواهدداشت.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5148

به "حمایت 10 میلیاردی معاونت هنری وزارت ارشاد از هنر استان ها در سال 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت 10 میلیاردی معاونت هنری وزارت ارشاد از هنر استان ها در سال 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید