حضور امیر دریادار سیاری در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

به گزارش کنفرانس هکا، امیر دریادار سیاری با حضور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با ارائه گزارشی از عملکرد و نقش ارتش در تامین امنیت مرز ها و حوادث غیرمترقبه، مسائل آمادی و عمرانی آجا در سال 99 را تشریح کرد

حضور امیر دریادار سیاری در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش به همراه معاونان هماهنگ کننده نیرو ها و تعدادی از معاونان ستاد آجا با هدف تقویت توانمندی های آجا و بررسی مسائل و شرایط اعتبارات بودجه ای، در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

امیر دریادار سیاری در ابتدای این جلسه، با اشاره به اهداف و ساختار سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملکرد آجا در طول هشت سال دفاع مقدس را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه نیرو های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت ها محوله در صیانت از مرز های زمینی، هوایی، دریایی و تأمین امنیت ملّی اقدامات خطیری را انجام می دهند گفت: برخی از این اقدامات شامل حراست شبانه روزی دلاورمردان نیروی زمینی ارتش از حدود و ثغور کشور، رصد لحظه ای کارکنان نیروی پدافند هوایی با پشتیبانی و تلاش خستگی ناپذیر تیزپروازان نیروی هوایی ارتش برای تأمین امنیت آسمان این مرز و بوم و برقراری امنیت آب های داخلی و خطوط مواصلاتی در آب های دوردست توسط دریادلان نیروی دریایی ارتش است.

امیر دریادار سیاری با اشاره به اینکه امکان بازگویی بسیاری از اقدامات ارتش را نداریم افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ و ارتقای اقتدار نظام اسلامی، اقدامات راهبردی متعددی انجام داده که انشاءالله در آینده و به مرور و به اقتضای زمان به عرض امت شریف ایران اسلامی خواهد رسید.

وی همچنین به تبیین عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث غیرمترقبه به خصوص زلزله کرمانشاه و سیل های اخیر در استان های لرستان، خوزستان و گلستان با تکیه بر ظرفیت ها و امکانات ارتش پرداخت.

امیر دریادار سیاری، شرایط اعتبارات بودجه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قانون بودجه سال 98 را تشریح و مسائل حقوقی کارکنان شاغل، بازنشستگان و ضرورت همسان سازی حقوق آنان را برای اعضای جلسه بیان نمود.

مسائل آمادی و عمرانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 98 و تقویت این حوزه ها برای سال 99 از دیگر مباحثی بود که توسط امیر دریادار سیاری برای اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تشریح شد.

در پایان مقرر شد، کمیته ای متشکل از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور و ارتش جمهوری اسلامی ایران بمنظور برررسی، تجزیه و تحلیل و رفع مسائل مطرح شده تشکیل شود.

گفتنی است این ارتباطات، تعاملات و پیگیری ها با تدبیر امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء توانمندی های ارتش در حوزه های مختلف در دستور کار ستاد آجا قرار گرفته است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7964

به "حضور امیر دریادار سیاری در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور امیر دریادار سیاری در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید