حاجی بیگی: پاداش بازیکنان پرسپولیس رقم قابل توجهی است، به برنامه ریزی لیگ اعتراض داریم

به گزارش کنفرانس هکا، محمدرضا حاجی بیگی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به فشردگی دیدارهای این تیم اظهار داشت به نوع برنامه ریزی اعتراض دارند.

حاجی بیگی: پاداش بازیکنان پرسپولیس رقم قابل توجهی است، به برنامه ریزی لیگ اعتراض داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا حاجی بیگی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر سرخپوشان مقابل سپیدرود، گفت: بازی خوبی انجام شد اما اتلاف وقت زیادی داشتند که باعث اعتراض طرفداران ما گردیده بود. خدا را شکر توانستیم با این خستگی تیم سپیدرود را یک بر صفر شکست دهیم و با برد به استقبال دربی برویم.

وی درباره نحوه برنامه ریزی بازی های لیگ و فشردگی بازی های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما به این برنامه ریزی بازی ها اعتراض داریم که فشردگی زیادی دارد و باید برنامه ریزی طوری باشد که تیم ما هم خسته نگردد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت پاداش بازیکنان این تیم برای برد مقابل الدحیل و اینکه آیا پاداش بازیکنان دلاری پرداخت می گردد، توضیح داد: پاداش ها را به زودی پرداخت می کنیم که رقم قابل توجهی است، اما کار ما هم با ریال است نه دلار.

حاجی بیگی درباره اینکه آیا برای استقلالی ها کری می خواند یا نه، گفت: اجازه بدهید، بالاخره دوستان (استقلالی ها) هم زحمت می کشند و باید در زمین همه چیز را ثابت کنیم.

parmisfun.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 719

به "حاجی بیگی: پاداش بازیکنان پرسپولیس رقم قابل توجهی است، به برنامه ریزی لیگ اعتراض داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی بیگی: پاداش بازیکنان پرسپولیس رقم قابل توجهی است، به برنامه ریزی لیگ اعتراض داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید