جوکر فروردین ماه به بازی Suicide Squad اضافه خواهد شد

به گزارش کنفرانس هکا، بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش (Suicide Squad: Kill the Justice League) چندی پیش عرضه شد و نتوانست عملکرد چندان خوبی داشته باشد. در اصل این بازی نتوانست انتظارات را برآورده کند و با توجه به تغییراتی که در تیم سازنده رخ داد بازی بسیار ناقص عرضه شد. حال شرکت سازنده در کوشش است تا مسائل این بازی را تا حد خوبی رفع کند.

جوکر فروردین ماه به بازی Suicide Squad اضافه خواهد شد

بازی جوخه انتحار از سیستم فصلی برای عرضه محتوا استفاده می نماید. حال نوبت به فصل اول این بازی رسیده است و قرار است به عنوان اولین کرکتر نو این بازی، جوکر وارد بگردد. نکته اینجاست که این کرکتر محبوبیت بسیار زیادی میان گیمرها دارد و می تواند یاری بسیار زیادی به اعتبار بازی جوخه انتحار بکند.

زمانی که شرکت سازنده بازی یعنی راک استدی (Rocksteady) سیستم عرضه محتوای این بازی را معرفی کرد، گفت که هر فصل یک شخصیت نو از دنیای DC خواهد داشت. در کنار آن هر فصل یک محیط نو در کنار فعالیت و سلاح های تازه هم به بازی اضافه خواهد نمود که باعث می گردد تنوع بازی از ابتدا به شدت بیشتر گردد.

جوکر بازی جوخه انتحار در زمان عرضه نیز توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. طبق چیزی که معین شده این کرکتر توانایی کارهای مختلفی را دارد و مهم تر از همه می تواند با چتر خود کارهای مختلفی انجام دهد. در اصل یکی از شاخصه های اصلی جوکر در این بازی همین چتر است که به عنوان سلاح کاربرد دارد. در کنار این کرکتر دو قسمت نو به همراه فعالیت های مختلف و چند منطقه نو به بازی اضافه خواهد شد.

فصل اول از محتوای اضافه برای بازی جوخه انتحار 8 فروردین (28 مارچ) برای تمامی پلتفرم های این بازی عرضه خواهد شد. همینطور اینکه شرکت سازنده گفت که نسخه شرکت اپیک گیمز (Epic Games) نیز به زودی عرضه خواهد شد و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اینکه این محتوای نو تا چه حد در روند بازی تغییر ایجاد می نماید هنوز معین نیست. شخصیت جوکر هواداران بسیار زیادی در کل دارد ولی مشکل اینجاست که بازی جوخه انتحار مسائل بنیادین بسیاری دارد که با معرفی یک کرکتر نو حل نخواهند شد. بحث اصلی اینجاست که شرکت سازنده باید کوشش بکند در کنار عرضه این محتواهای اضافی، عملکرد بازی را بهتر نموده و مسائل دیگر آن را رفع کند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اسفند 1402 بروزرسانی: 19 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15846

به "جوکر فروردین ماه به بازی Suicide Squad اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکر فروردین ماه به بازی Suicide Squad اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید