جزییات توافق استقلال با دی بیاسی و انصرافی مشکوک!

به گزارش کنفرانس هکا، پیش از انتصاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال تیم مذاکره کننده این باشگاه، توافقنامه ای را با یک مربی ایتالیایی دیگر امضا نموده بود تا دی بیاسی جانشین استراماچونی گردد اما آبی ها در دقیقه 90 حاضر به امضای قرارداد با این سرمربی نشدند.

جزییات توافق استقلال با دی بیاسی و انصرافی مشکوک!

به گزارش خبرنگاران پس از خاتمه غائله استراماچونی و استقلال این باشگاه ایرانی برای امضای قرارداد با گزینه های مد نظر خود به سراغ مربیان مختلف از جمله دی بیاسی رفت.

در مذاکره نماینده های باشگاه استقلال با مدیربرنامه های این مربی، اسماعیل خلیل زاده، رحمان رضایی و علی خطیر حضور داشته اند و توافقنامه ای را با مدیربرنامه های مربی ایتالیایی به امضا رساندندو در حالیکه جریان مذاکره این مربی ایتالیایی و باشگاه استقلال به خوبی پیش می رفت و قرار بود با حقوق یک و نیم میلیون یورو تا سال 2021 استقلالی ها با او قرارداد امضا نمایند اما ناگهان نمایندگان استقلال استفاده از مربی ایرانی را به منصوب کردن یک مربی خارجی دیگر به عنوان سرمربی اولویت قراردادند و از امضای قرارداد نهایی با دی بیاسی امتناع کردند.

جریان مذاکرات طرفین قرارداد به گونه ای خوب پیش رفته بود که توافقنامه اولیه و پیشنهادی باشگاه استقلال که شامل هشت صفحه می شد را وکیل دی بیاسی امضا نموده بود. حتی باشگاه استقلال بلیتی را برای تاریخ فردا (آدینه) برای این مربی ایتالیایی در نظر گرفته بود و تماس تصویری را نیز با دی بیاسی برقرار نموده بود. قرار بود قرارداد مربی ایتالیایی با باشگاه استقلال 18 ماهه باشد و بازیکنانی چون نیکلاس بنتنر و ماتیاس سیلوستره همراه با او به جمع آبی های پایتخت منتقل شوند. وکیل دی بیاسی که این اطلاعات را در اختیار خبرنگار خبرنگاران قرار داده است بخشی از پاداش های این مربی در توافقنامه اولیه استقلال با دی بیاسی را نیز منتشر کرد که طبق آن قرارداد او با استقلال 750 هزار دلار است.

همچنین سایر پاداش های در نظر گرفته شده برای این مربی به توضیح زیر است:

100 هزار دلار برای قهرمانی جام حذفی

250 هزار دلار برای قهرمانی در لیگ برتر

600 هزار دلار برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا

4000 دلار برای برد در هر بازی

کسر 2000 دلار برای شکست در هر بازی

15 هزار دلار برای پیروزی در داربی

250 هزار دلار برای سه دستیار

با وجود این توافقات، انصراف دقیقه 90 استقلالی ها باعث شد تا مربی ایتالیایی دیگری روی نیمکت استقلال ننشیند و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب گردد.

پیش از این، این مذاکره توسط خبرنگار ایتالیایی در توییتر رسانه ای شده بود.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8134

به "جزییات توافق استقلال با دی بیاسی و انصرافی مشکوک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات توافق استقلال با دی بیاسی و انصرافی مشکوک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید