جزئیات مذاکره پرسپولیس بابرانکو، توافق با سرخ ها و حضور در تیم ملی

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، نمایندگان باشگاه پرسپولیس صبح روز گذشته به زاگرب کرواسی رفتند تا جلسات محرمانه ای را با برانکو ایوانکوویچ برای توافق درباره نحوه پرداخت مطالبات او داشته باشند.

جزئیات مذاکره پرسپولیس بابرانکو، توافق با سرخ ها و حضور در تیم ملی

باشگاه پرسپولیس سعی داشت مذاکره با سرمربی گذشته خود را تا زمان حصول نتیجه لازم مخفی نگه دارد اما این خبر از کرواسی به تهران رسید تا مسئولان پرسپولیس را وادار به واکنش کند.

حسین قدوسی در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن تایید مذاکره نمایندگان باشگاه پرسپولیس با برانکو گفت: نمایندگان باشگاه پرسپولیس دیروز برای توافق با برانکو راهی زاگرب شدند و مدام با مدیر عامل در ارتباط هستند. انشاءالله توافق خوبی حاصل گردد و پرسپولیس به رغم تنگناهای شدید اقتصادی بتواند این بدهی را خارج از فیفا تسویه کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: برای سرمربی سابق پرسپولیس بر روی نیمکت تیم ملی ایران هم آرزوی موفقیت می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، یکی از شروط برانکو برای راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران تعیین شدن شرایط اقتصادی اش با باشگاه پرسپولیس بود و با اظهارنظر مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به نظر می رسد شرایط برای حضور وی در تیم ایران تا اندازه زیادی قطعی شده است.

3napix.ir: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7929

به "جزئیات مذاکره پرسپولیس بابرانکو، توافق با سرخ ها و حضور در تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مذاکره پرسپولیس بابرانکو، توافق با سرخ ها و حضور در تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید