ثبت نام 11 نفر برای ریاست هیئت کشتی مازندران، موانع موجود برای برگزاری انتخابات در روز 4 اردیبهشت

به گزارش کنفرانس هکا، با وجودی که اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران 4 اردیبهشت را برای برگزاری انتخابات هیئت کشتی این استان پیشنهاد داده، اما بعید است تشکیل مجمع در این تاریخ امکان پذیر باشد.

ثبت نام 11 نفر برای ریاست هیئت کشتی مازندران، موانع موجود برای برگزاری انتخابات در روز 4 اردیبهشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روز 19 اسفند ماه دوره چهار ساله ریاست اصغر ثمربخش در هیئت کشتی مازندران به اتمام رسید و این در حالی بود که در همان روزها ثبت نام از کاندیداهای شرکت در انتخابات بعدی هیئت استان انجام شد و تا سرانجام روز 26 اسفند ماه، 11 نفر ثبت نام کردند.

مجتبی ابراهیمی، محسن بابایی، حبیب الله جعفری، عمران زارعی، نقی کلانتری، مرتضی قربانی، بهنام طیبی، سیدجواد هاشمیان، عسکری محمدیان، حمید محمدنژاد و فرامرز نقیبی نفراتی بودند که برای شرکت در انتخابات پیش روی کشتی مازندران اعلام آمادگی کردند.

اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران روز 4 اردیبهشت را به عنوان زمان برگزاری انتخابات اعلام نموده است، اما قطعاً تا جواب استعلام و تأیید صلاحیت این افراد نیاید، عملاً امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد. ضمن اینکه با توجه به شرایط کشور در پی شیوع بیماری کرونا، باید دید کارها به چه شکل پیش خواهد رفت.

فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بعد از تأیید افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات، باید روی تاریخی به توافق برسند تا انتخابات به انجام رسد.

پیش از این در روز 26 اسفند ماه با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و موافقت فدراسیون کشتی، عادل عالیشان به عنوان سرپرست هیئت تا زمان تشکیل مجمع انتخاباتی، معرفی شده بود.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9590

به "ثبت نام 11 نفر برای ریاست هیئت کشتی مازندران، موانع موجود برای برگزاری انتخابات در روز 4 اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 11 نفر برای ریاست هیئت کشتی مازندران، موانع موجود برای برگزاری انتخابات در روز 4 اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید