تیمی قهرمان می گردد که کمتر گل بخورد، جدایی گابریل پین دروغ است

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان گفت: همواره بازی های بین استقلال و سپاهان هم حساس بوده و هم مجذوب کننده. با توجه به کیفیت هر دو تیم فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.

تیمی قهرمان می گردد که کمتر گل بخورد، جدایی گابریل پین دروغ است

سرمربی آبی پوشان در مورد شایعه جدایی گابریل پین دستیار ایتالیایی اش پس از ملاقات با سپاهان گفت: از شما خواهش می کنم به اراجیفی که این روزنامه های دروغگو می نویسند توجه نکنید. این اراجیف نه برای من مهم است نه به آن اهمیت می دهم. همواره به بازیکنانم هم می گویم می توانم به شما یک کلید پیروزیت در فوتبال ایران بدهم. چه زمانی که بازیکن هستید یا زمانی که مربی می شوید. اگر می خواهید در فوتبال ایران پیروز شوید باید همه حرف ها و حدیث ها را دایورت کنید و این یک واقعیت در فوتبال ما است.

وی اضافه نمود: من به این اراجیف اهمیت نمی دهم تا تمرکزم به هم نخورد. یک مسئولیت سنگین قبول کردم که آن هم شادمان کردن طرفداران استقلال است و مطمئن باشید به هدفم می رسم. حتی اگر تنها باشم. کلاً آدم هایی که راه تنها بودن را بلد هستند آدم های قدرتمندی هستند و برای رسیدن به اهدافشان جز خدا به کسی تکیه نمی نمایند. ما یک همکاری فوق العاده با هم داریم. تا استقلال یک بازی می برد آغاز می نمایند. از بازیکنان هم خواستم تمرکزشان را بگذارند روی تیم. کار دشواری پیش رو داریم باید هم خوب تمرین کنیم هم بیشتر کوشش کنیم تا به هدفی که می خواهیم برسیم.

سرمربی آبی پوشان در مورد حریف فردای استقلال توضیح داد: سپاهان بسیار با کیفیت است هم بازیکنان خوبی دارد و هم کادر فنی خوبی. برای پیروزی کار بسیار سختی داریم. بعد از بازی با پیکان فردای ریکاوری از بازیکنان خواستم تمام تمرکزشان را بگذارند روی بازی با سپاهان و پیکان را فراموش نمایند. تصورم این هست که بازی بسیار خوبی خواهیم دید.

مجیدی در مورد عملکرد هافبک های تیمش و تعداد پاس گل آنها بیان داشت: فارغ از آمار و ارقام، از عملکرد هافبک ها در بازی های قبلی بسیار راضی هستم همه هافبک ها در بازی قبل بسیار عالی بودند و در انجام وظیفه ای که به آنها دادم بسیار پیروز عمل کردند.

وی در مورد عدم حضور تماشاگر در این ملاقات یادآور شد: استقلال با طرفدارانش تکمیل می گردد. در عرصه مربیگری این شانس را نداشتم که به جز پنج، شش بازی تیمم مقابل طرفداران بازی کند. هیچکدام از این بازی ها را هم نباختیم. اما در این مورد مسئولان باید تصمیم بگیرند.

مجیدی در مورد تاکتیک تهاجمی تیمش توضیح داد: تفکراتم همین است که تیم تهاجمی باشد. در بازی های اول به علت تغییرات آن چیزی که می خواستم اتفاق نیفتاد اما از بازی صنعت نفت به بعد را ببینید فوتبال ما تهاجمی بوده و طرفداران هم فوتبال تهاجمی می خواهند. ساختار باشگاه استقلال همین است و مطمئن باشید در بازی های آینده هم تهاجمی تر بازی خواهیم کرد.

وی در مورد آمار خوب تیمش در خط دفاعی گفت: چیزی که برای من اهمیت دارد و روی آن تاکید دارم، این است که تیم گل نخورد. شاید باور نکنید اما نتیجه ای که به دست می آید به جز نتیجه ای که برای تیم پاداش می گذاریم من یک پاداش برای گل نخوردن می گذارم. تیمی قهرمان می گردد که کمتر گل بخورد.

سرمربی استقلال در مورد گلزنی با استفاده از ضربات ایستگاهی بیان داشت: یکی از تاکتیک های ما ضربات ایستگاهی است نه تنها تاکتیک ما. در جلسه فنی قبل از بازی از دانشگر، یزدانی، رودی ژستد و کوین یامگا خواستم از جایگاه هایشان بلند شوند بایستند و از بازیکنان خواستم یک دقیقه به آنها نگاه نمایند و گفتم هر مربی آرزو دارد چنین بازیکنان بلند قدی داشته باشد و از آنها خواستم از ضربات ایستگاهی نهایت استفاده را ببرند چون تمرین نموده بودیم.

مجیدی در مورد کیفیت پایین زمین تمرین اعلام کرد: تنها دغدغه من زمین تمرین است. با تمام کوششی که باشگاه نموده، کیفیت مطلوبی ندارد و برخی از بحث های تاکتیکی که داریم در این زمین ها قابل اجرا نیست. پین هم به من این تذکر را داده. این یکی از مسائل فوتبال ما است و همه تهران را گشتیم و یک زمین تمرین خوب پیدا نکردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12965

به "تیمی قهرمان می گردد که کمتر گل بخورد، جدایی گابریل پین دروغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمی قهرمان می گردد که کمتر گل بخورد، جدایی گابریل پین دروغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید