توکلی: بیش از 481 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 ثبت نام کردند

به گزارش کنفرانس هکا، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش گفت: کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 از 25 تا 27 فروردین ماه 99 قابل دریافت است.

توکلی: بیش از 481 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 ثبت نام کردند

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: مرحله اول ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه 16 آذرماه شروع شد و ساعت 14 پنج شنبه 28 آذر ماه انتها یافت که 481 هزار و 82 داوطلب در مرحله اول ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: به منظور همراهی با داوطلبانی که پیروز به ثبت نام نشده اند، مرحله دوم ثبت نام از روز دوشنبه 14 بهمن ماه شروع می گردد و چهارشنبه 16 بهمن ماه انتها می یابد بنابراین آن دسته از متقاضیان که هنوز پیروز به ثبت نام نشده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این مهلت برای ثبت نام اقدام کننند.

توکلی ادامه داد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای داوطلبانی که ثبت نام نموده اند، ولی احتیاج به ویرایش اطلاعات دارند، اطلاعات ثبت نامی این دسته از افراد نیز از 14 تا 16 بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و این متقاضیان نیز می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاع از اصلاحات دفترچه برای کنترل اطلاعات خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات را ویرایش نمایند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون دوشنبه 25 فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان تا چهارشنبه 27 فروردین ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دریافت کارت اقدام نمایند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز های 28 و 29 فروردین ماه برگزار می گردد.

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8422

به "توکلی: بیش از 481 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی: بیش از 481 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید