شرح باشگاه بادران در خصوص جریمه بازیکنان این تیم

به گزارش کنفرانس هکا، یکی از مدیران باشگاه بادران تهران تأکید کرد که جریمه بازیکنان این تیم غیرقانونی نبوده است.

شرح باشگاه بادران در خصوص جریمه بازیکنان این تیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اتمام مسابقات لیگ دسته اول ایران، باشگاه بادران 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم را کسر کرد، این در حالی است که گفته می گردد بعضی بازیکنان بادران بابت این موضوع ناراحت هستند.

ایمان ابراهیمی، مدیر امور مالی باشگاه بادران در این مورد به خبرنگار خبرنگاران گفت: تعدادی از بازیکنان ظاهراً گفته اند که باشگاه بادران پول ما را نداده و قراردادشان به صورت غیرقانونی کسر شده است، ولی باید بگویم مبالغی که از قرارداد بازیکنان کسر شد، در قراردادهای آنها ذکر شده بود و حتی بازیکنان هم آن را امضا نموده بودند.

وی در ادامه تأکید کرد: هیچ تیمی قبل از خاتمه نیم فصل به بازیکنانش 50 درصد پول نداده بود، اما باشگاه بادران در این شرایط مالی کشور این کار را انجام داد. مبالغی هم که کسر شده است به دلیل عدم صعود به لیگ برتر است که در قراردادها ذکر شده بود.

ابراهیمی در خاتمه توضیح داد: باید از زحمات خانم موسوی، مدیرعامل باشگاه بادران و آقای قربانیان، رئیس هیئت مدیره باشگاه هم تشکر کنم. همچنین از فرهاد کاظمی تشکر می کنم که با وجود اینکه در 12 بازی خاتمهی راهنمایی تیم را بر عهده داشت، نتایج خوبی گرفت. ان شاءالله در فصل آینده همراه با این مربی باتجربه، بهترین نتایج را خواهیم گرفت.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3163

به "شرح باشگاه بادران در خصوص جریمه بازیکنان این تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح باشگاه بادران در خصوص جریمه بازیکنان این تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید