توزیع 61 بسته بهداشتی کرونا بین بچه ها کار همدان

به گزارش کنفرانس هکا، 2 عضو سازمان های مردم نهاد همدان در حوزه زیست محیطی، 61 بسته اقلام بهداشتی در پیشگیری از ویروس کرونا را در بین بچه ها کار این شهر توزیع کردند.

توزیع 61 بسته بهداشتی کرونا بین بچه ها کار همدان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، زهرا طهماسبی از فعالان محیط زیست و مربی ورزش های همگانی همدان به همراه مصطفی موسیوند رئیس انجمن رفتگران طبیعت این استان با جمع آوری یاری های مردمی اقدام به تهیه بسته های بهداشتی برای بچه ها کارکردند.

یکی از بانیان این اقدام انسان محبت آمیز دوشنبه 26 اسفند اظهار کرد: بسته های بهداشتی شامل ماسک، اسپری ضدعفونی کننده دست، عسل خوراکی 300 گرمی، دستکش لاتکس و مکمل تقویتی سیستم بدن است که در پک های کاغذی بین بچه ها کار توزیع شد.

زهرا طهماسبی اضافه نمود: بخشی از هزینه ها توسط حامیان مردمی بچه ها کار تأمین شد و 20 تن در این زمینه همکاری کردند.

وی اضافه نمود: نحوه توزیع این اقلام نیز با همکاری موسسه خیریه محفل امام علی (ع) بین بچه ها کار وابسته به این موسسه انجام شد.

تا یکشنبه شب گذشته 124 مورد مثبت ویروس کرونا در همدان ثبت شده است که از این تعداد 65 بیمار بهبودیافته و در خانه قرنطینه شدند همچنین 51 نفر در بیمارستان ها بستری و تحت مداوا هستند و هشت تن از بیماران جان باختند.

در شهرستان اسدآباد 21 مورد، بهار هفت مورد، تویسرکان سه، رزن یک، فامنین 6، کبودراهنگ هشت، ملایر 15، نهاوند 19 و همدان 34 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای اسفند تا به امروز ثبت شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9278

به "توزیع 61 بسته بهداشتی کرونا بین بچه ها کار همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 61 بسته بهداشتی کرونا بین بچه ها کار همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید