تمجید رسانه دولت از آرمین 2afm

به گزارش کنفرانس هکا، این که 8 هزار مخاطب در تمام طول مدت 4 اجرا، بدون هیچ محرک بیرونی، یک نفس، خواننده و آهنگ هایش را تشویق می نمایند، نشان از سطح بالای نیازمندی آن ها به این جنس از کار در فضای موسیقی دارد.

تمجید رسانه دولت از آرمین 2afm

رسانه دولتی ایرنا نوشت: آرمین زارعی با نام هنری آرمین 2afm نخستین اجرای رسمی خود را طی روزهای آدینه و شنبه، در 4 سانس برای 8 هزار مخاطب برگزار کرد.

این که 8 هزار نفر، بلیت های 4 سانس کنسرت آرمین را در کمتر از یک ساعت خریداری می نمایند، خود حامل پیامی بزرگی است. مردم، جای خالی این جنس صدا و این سبک کار را در موسیقی کشور خالی می بینند و بنابراین کاملا طبیعی است که چنین واکنشی به این اجرا داشته باشند.

این که 8 هزار مخاطب در تمام طول مدت 4 اجرا، بدون هیچ محرک بیرونی، یک نفس، خواننده و آهنگ هایش را تشویق می نمایند، نشان از سطح بالای نیازمندی آن ها به این جنس از کار در فضای موسیقی دارد.

بنابراین کاملا طبیعی است که با میدان دادن به خوانندگان موجه گونه های کمترپرداخته شده ای مانند رپ، راک و... می توان بازار رنگارنگ و متنوعی را در حوزه موسیقی کشور پدید آورد که علاوه بر گام برداشتن در مسیر حرفه ای گری، طیف گسترده تری از مخاطبان موسیقی را به میدان کشانده و علاوه بر توجه جدی به مقوله اقتصاد موسیقی، از هنرمندان بیشتری در مسیر فعالیت حرفه ای رونمایی کرد و جلوی مهاجرت و فعالیت خارجی آن ها را گرفت.

توجه به مقوله اقتصاد هنر، یکی از پارامترهای مهم و تکنیکال دنیای موسیقی روز است که سهم بسزایی در چرخه حرفه ای موسیقی کشور و اکوسیستم فعالان این حوزه دارد. با اعطای مجوز به آرمین، علاوه بر اینکه از مهاجرت یکی از خوانندگان محبوب مردمی جلوگیری به عمل آمد، بلکه از هدررفت سرمایه ملی نیز جلوگیری شد.

اگر میانگین بلیت کنسرت اخیر آرمین را 400 هزار تومان در نظر بگیریم و آن را در 8 هزار مخاطب ضرب کنیم، به عدد 3 میلیارد و 200 میلیون تومان می رسیم که جای خوشحالی است که این سرمایه، در داخل کشور ریخته شده و این طور نبوده که طرفداران این خواننده مجبور باشند چند برابر این هزینه را صرف نمایند تا برای تماشای اجرای زنده، به کشورهای همسایه رفته و پول را در جیب اقتصاد رقبای منطقه ای کشور بریزند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14052

به "تمجید رسانه دولت از آرمین 2afm" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید رسانه دولت از آرمین 2afm"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید