تماشای رایگان رحمان 1400 در فیلم گردی

به گزارش کنفرانس هکا، فیلم سینمایی رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علی سرتیپی پرفروش ترین فیلم اکران نوروزی بود.

تماشای رایگان رحمان 1400 در فیلم گردی

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام فیلم گردی، از آنجایی که مضمون طنز با کمی سنت شکنی و عبور از خط قرمزهای سیاسی می تواند برای مردم فعلی بسیار جذاب باشد، فروش رحمان 1400 پس از مدت ها گیشه ها را تکان داد.

منوچهر هادی متولد سال 1351 در تهران است. وی در اولین سالهای حضورش در سینما به عنوان بازیگر، دستیار کارگردان و تدارکات فعالیت می کرد اما در سال 1385 با ساخت اولین فیلمش به نام تلاطم وارد عرصه فیلم سازی شد. او سازنده آثار پرفروشی در سینما مانند من سالوادور نیستم و آینه بغل بوده است.

فیلم رحمان 1400 فیلمی است که فروش آن از مرز 22 میلیارد عبور نموده بود و اگر به توقف اکران دچار نمی شد، به طور حتم یک عنوان مثال زدنی در سالهای آینده سینما و گیشه ایران، خصوصاً در زمینهٔ فیلم طنز به حساب می آمد.

بازیگران این فیلم ازجمله مهران مدیری، محمدرضا گلزار، بهرام افشاری و سعید آقاخانی همگی تجربه شرکت در چنین اثرهایی را داشته و به خوبی از پس نقش خود برآمده اند.

مسئله رانت، آقا زادگی، افراد متصل، اختلاس های چشمگیر و گردش ثروت در دستان تنها عده ای محدود از افراد جامعه ایران، یک واقعیت کامل است که در رحمان 1400، به خوبی ترسیم شده و بدون ترس از عواقب آن، سعی در برجسته سازی تبعات آن برای قشر متوسط و فقیر جامعه شده است.

عوامل فیلم:

کارگردان: منوچهر هادی. نویسنده: بابک کایدان، میثم کایدان. تهیه نماینده: علی سرتیپی. بازیگرها: محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، مهران مدیری، بهرام افشاری، ساره بیات، رضا نیکخواه.

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی با در اختیار گذاشتن اشتراک رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می نماید فیلم کمدی رحمان 1400 را مشاهده نمایند.

علاقه مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی تا 10 روز، به صورت قانونی و رایگان به آرشیو فیلم و سریال های پرمخاطب دسترسی خواهند داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

اروپا: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9079

به "تماشای رایگان رحمان 1400 در فیلم گردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای رایگان رحمان 1400 در فیلم گردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید