تعجب گل محمدی از رها شدن ماجرای یک خارجی، واکنش به جذب گلر استقلال

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس مقابل ویستا توربین تهران گفت: در نیمه اول خوب نبودیم و خودم انتظار داشتم بهتر بازی کنیم. باید به بازی سرعت می دادیم ولی این اتفاق رخ نداد.

تعجب گل محمدی از رها شدن ماجرای یک خارجی، واکنش به جذب گلر استقلال

وی ادامه داد: خواسته هایی که از بازیکنان داشتم در نیمه دوم انجام شد و با تحرک بیشتر و پاس های بهتر توانستیم به گل برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب ترکیب امروز سرخپوشان اضافه نمود: ترکیب نیمه اول برای اولین بار سال جاری انتخاب شد. به همین علت کمی ناهماهنگ بودیم ولی علت نمی گردد بگوییم تیمی که نیمه دوم بازی کرد، بهتر بود. اگر در نیمه دوم نفرات بهتر کار کردند به خاطر هماهنگی همه بازیکنان بود.

وی درباره فرایند پرسپولیس ادامه داد: چنین بازی هایی کار را برای ما سخت می نماید چون فوتبال به هم نزدیک شده و تیم ها فاصله زیادی با هم ندارند.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: در مجموع خوشحالم با برد راهی مرحله بعد شدیم و گل های خوبی به ثمر رساندیم.

گل محمدی اعلام نمود: باید خودمان را برای بازی با ذوب آهن آماده کنیم چون زیاد فرصت نداریم و باید خوب ریکاوری کنیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که بازی خوبی انجام دادند. ضمن اینکه همه بردهای پرسپولیس متعلق به طرفداران است و مبارک آنها باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره پرداخت طلب گابریل کالدرون باز شدن پنجره جابجاییی باشگاه از سوی فیفا تاکید نمود: واقعا پفراینده سنگینی بود و خوشبختانه باشگاه بدهی او را تسویه کرد ولی هنوز بازیکنان نو ما مشکل دارند و قرارداد آنها ثبت نشده است.

یحیی ادامه داد: بحث ITC هنوز به جای مانده است. متاسفانه یکی از بازیکنان تاجیک ما مصدوم شد و بقیه بازی ها تا نیم فصل اول را از دست داد. در مجموع جای تشکر از آقای صدری دارد که زحمت زیادی کشید چون در شرایط مالی این روزها تامین 800 هزار دلار کار سختی است.

او در ادامه با انتقاد از عدم رسیدگی به پفراینده آنتونی استوکس توضیح داد: استوکس هم تیم را رها کرد و رفت ولی از او شکایت صورت نگرفت. متاسفانه باشگاه کار خیلی بدی انجام داد که ITC او را صادر کرد. پفراینده ای که می شد بابت آن غرامت بگیریم حالا او پول می خواهد. واقعا چرا از او شکایت نشد؟

سرمربی سرخپوشان مرکز اضافه نمود: اگر بازیکنی جذب می گردد باید به فکر بودجه اش هم بود ولی در بحث استوکس باید ببینیم چرا از این بازیکن شکایت نشد. قطعا این موضوعات باید پیگیری گردد.

گل محمدی با تکرار موضع خود درباره جذب رشید مظاهری گفت: روز گذشته هم از من سوال کردند و من جواب دادم.این صحبت ها برآورد است و هر کسی بر اساس تصورات خودش اسمی می برد و همه روی آن زوم می نمایند. 6 هفته تا سرانجام نیم فصل داریم و تمرکزمان روی بازی هاست. اصلا به فکر جابجایی و این مسائل نیستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13003

به "تعجب گل محمدی از رها شدن ماجرای یک خارجی، واکنش به جذب گلر استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعجب گل محمدی از رها شدن ماجرای یک خارجی، واکنش به جذب گلر استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید