تصمیمات مهم در شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو اتخاذ شد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، این جلسه که قرار بود با حضور بیشتر اعضا در شهر لوزان سوئیس برگزار گردد، امروز به صورت ویدئو کنفرانس و با ارسال پیغام تصویری رئیس کمیته بین المللی المپیک برگزار گردید.

تصمیمات مهم در شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو اتخاذ شد

در ابتدای جلسه رویس فدراسیون دنیای با تسلیت به همه کسانی که تحت تأثیر ویروس COVID-19 در سرتاسر عزیزانی را از دست دادند به دلیل همزمانی این جلسه با روز دنیای پرستار از همه پرستاران پزشکان تبریک قدردانی کرد.

دکتر چانگ وون چو ادامه داد: این بیماری همه جوانب زندگی ما را تغییر داده است. من صمیمانه دعا می کنم که ما هر چه زودتر این مشکل حل شده و مردم دنیا همچنان با سلامت و امنیت به کار خود دهند.

وی اضافه کرد: شرایط فعلی به گونه ای پیش رفت که از فرصت ها بهترین بهره را ببریم. برگزاری ویدئو کنفرانس برای ما تبدیل به یک عادت، شیوه ای جدید، پایدار و مقرون به صرفه برای ما در جهت برقراری ارتباط شده است که تا مدتها باقی بماند. ما از این طریق توانستیم به طور مستقیم به قشرهای مردمی دسترسی پیدا کنیم. درگیر کردن ورزشکاران برای نمایش جلسات آموزشی خود به صورت آنلاین و برگزاری دوره آموزش آنلاین و حتی برگزاری مسابقات آنلاین پومسه ثابت کرد می توانیم با فن آوری پیش رفته و با همه در ارتباط باشیم

حمایت باخ از فدراسیون دنیای تکواندو

رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز که با ارسال پیامی ویدئویی میهمان این جلسه بود گفت: همه ما با عدم اطمینان از ادامه این فرایند در آینده، زندگی می کنیم، واضح است که این شرایط برای همه افراد جامعه ورزش در کل دنیا پیامدهای عمیقی دارد. بارزترین تأثیر آن نیز تصمیم تاریخی برای تعویق بازی های المپیک توکیو 2020 به سال آینده بود. در این راستا، من می خواهم از کلیه خانواده تکواندو تحت رهبری عالی و توانمند دکتر چو برای همه حمایتهای او از تصمیمات IOC تشکر کنم.

وی ادامه داد: ما به همبستگی، خلاقیت، عزم و انعطاف پذیری همه افراد احتیاج داریم تا بتوانیم برای دنیای پس از پشت سر گذاشتن شرایط فعلی آماده شده و برنامه ریزی کنیم. بنابراین این جلسه شورای اجرایی فرصتی به موقع برای شماست که راستا آینده تکواندو دنیا را ترسیم کنید.

معین میزبان مسابقات دو سال آینده

در ادامه این جلسه میزبان بعضی رویدادهای دو سال آینده معین شد. بر همین اساس بلغارستان در شهر صوفیه سال 2021 میزبان مسابقات دنیای نونهالان، سنگال در شهر داکار میزبان رقابتهای دنیای جوانان در سال 2022 و انتخابی المپیک جوانان، کره جنوبی در شهر گویانگ میزبان مسابقات دنیای پومسه در سال 2022 و منچستر به همراه سنگاپور میزبان رقابتهای گرندپری در سال 2022 خواهند بودو

در این جلسه همچنین گزارشی از کمیته تأسیس تالار مشاهیر WT در مورد انتخاب اولین نفرات داوطلب از مقامات و ورزشکاران برای حضور در این تالار قرائت شد. پس از تأیید پذیرش، تصمیم نهایی با رأی گیری الکترونیکی توسط شورای اجرایی پیش از مجمع عمومی در مهرماه و همزمان با مسابقات دنیای جوانان در صوفیه انجام می گردد.

این شورا همچنین عضویت فدراسیون تکواندو هند را در پی پیشرفت چشمگیر در این رشته تائید کرد.

ارتقا سطح مسابقات مهم

تصویب آئین نامه رتبه بندی WT از دیگر برنامه های این شورا بود. طبق اصلاحات مصوب ، هر مقطع مسابقات قهرمانی تکواندو دنیای وگرندپری دو پله ارتقا یافت. طبق این آئین نامه گرید مسابقات دنیای تکواندو از 12 به 14، فینال گرند پری از 8 به 10 و رقابتهای گرندپری از 4 به 6 تغییر می نماید.

نشست بعدی شورای اجرای WT در جریان مسابقات جوانان دنیا و در تاریخ 21 مهرماه برگزار به میزبانی صوفیه در بلغارستان برگزار می گردد.

وبلاگ پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10537

به "تصمیمات مهم در شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو اتخاذ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات مهم در شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو اتخاذ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید