تسهیل در تجاری سازی و فراوری انبوه محصولات دانش بنیان با شبکه سازی مراکز رشد

به گزارش کنفرانس هکا، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر گفت: شبکه سازی با مراکز رشد استان اصفهان و کشور را در دستور کار داریم تا فرایند تجاری سازی، فراوری انبوه و بازاریابی محصولات دانش بنیان را تسهیل کنیم.

تسهیل در تجاری سازی و فراوری انبوه محصولات دانش بنیان با شبکه سازی مراکز رشد

علی قربانی در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره تاریخچه، فعالیت ها و مأموریت های مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر اظهار کرد: این مرکز رشد به طور رسمی از اواخر سال 96 شروع به کار کرد و در این مدت توانستیم حدود هفت هسته و دو واحد فناور را در زمینه های مختلف آموزشی که در دانشگاه خود داریم، جذب کنیم.

وی اضافه کرد: یک واحد فناور در این مرکز رشد، نتیجه فعالیت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر است که پیروز شده مجوز دانش بنیان این واحد فناور را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب کند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر گفت: اکنون در این مرکز رشد مجموعاً 9 هسته، واحد فناور و شرکت دانش بنیان داریم که خروجی های پیروزی داشته اند.

قربانی درباره فعالیت دانش بنیانی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر اظهار کرد: دستاورد دانش بنیان این مرکز در زمینه فراوری دستگاه برش سنگ مولتی وایر است که با یاری سیم می تواند سنگ را برش دهد. این شرکت دانش بنیان توانسته به وسیله مرکز رشد این واحد دانشگاهی مجوز دانش بنیان خود را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخذ کند.

حمایت دانشگاه از هسته ها و واحدهای فناور تا حداکثر ممکن

وی درباره اهداف و برنامه های پیش رویمرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر به خبرنگاران گفت: برای سال آینده بنا داریم حمایت خود را از هسته ها و واحدهای فناور به حداکثر ممکن برسانیم و در تجاری سازی، فراوری انبوه محصولات و ارتقای سطح کیفی از حالت هسته به واحد فناور و از واحد فناور به مرحله پارک علم و فناوری، خبرنگارانن را حمایت کنیم.

این مقام مسئول یادآور شد: بنا داریم با شبکه سازی با مراکز رشد در استان اصفهان و کشور بتوانیم فرایند تجاری سازی، فراوری انبوه و بازاریابی محصولات هسته ها و واحدهای فناور این مرکز رشد را تسهیل سازیم.

قربانی اضافه کرد: از دیگر اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر این است که دانشجویان را از بدو ورود به دانشگاه در حوزه های فناوری مشغول به کار کند که هم مسائل اقتصادی شان برای پرداخت شهریه کم گردد و هم اینکه به عنوان یک کارآفرین وارد دانشگاه شوند تا بتوانند از همان ابتدا با توجه به رشته تحصیلی که انتخاب می نمایند، آینده خودشان را تضمین نمایند.

4117/4062/

اروپا: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9917

به "تسهیل در تجاری سازی و فراوری انبوه محصولات دانش بنیان با شبکه سازی مراکز رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل در تجاری سازی و فراوری انبوه محصولات دانش بنیان با شبکه سازی مراکز رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید