ترامپ سرپرست مدیریت اطلاعات ملی آمریکا را معرفی کرد

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد، جوزف مگوایر، رئیس مرکز ضدتروریسم این کشور به زودی کار خود را به عنوان سرپرست مدیریت اطلاعات ملی آغاز خواهد نمود.

ترامپ سرپرست مدیریت اطلاعات ملی آمریکا را معرفی کرد

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توییتر خود نوشته است، جوزف مگوایر 25 اوت کار خود را شروع خواهد نمود. قرار است استعفای دن کوتس، مدیر فعلی اطلاعات ملی آمریکا در 24 مرداد اجرایی گردد.

ترامپ همچنین نوشته است، دریاسالار مگوایر سابقه ای حرفه ای و برجسته در ارتش دارد و در سال 2010 از نیروی دریایی بازنشسته شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، جوزف مگوایر از دسامبر سال گذشته مدیریت مرکز ضدتروریسم آمریکا را برعهده داشته است. مرکز ضدتروریسم یکی از نهادهای اطلاعاتی زیرمجموعه مدیریت اطلاعات ملی آمریکا است.

دریاسالار مگوایر 36 سال در نیروی دریایی آمریکا فعالیت نموده است.

دونالد ترامپ در این زمینه گفته است: مدتی است که دریاسالار مگوایر را می شناسم و به توانایی او در این نقش حساس اطمینان دارم.

دن کوتس هم در بیانیه ای از اقدام رئیس جمهوری آمریکا در مشخص جوزف مگوایر به عنوان سرپرست مدیریت اطلاعات ملی استقبال نموده است.

دونالد ترامپ به دنبال استعفای دن کوتس از مدیریت اطلاعات ملی یک جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا را به عنوان جایگزین وی معرفی کرد اما هفته گذشته گفت که جان راتکلیف، نامزد پیشنهادی وی برای تصدی سمت مدیر اطلاعات ملی انصراف داده است.

دموکرات ها در کنگره و همچنین شماری از مقامات امنیتی سابق از معرفی جان راتکلیف به عنوان مدیر اطلاعات ملی انتقاد نموده و گفته بودند وی تجربه و سابقه لازم برای جایگزینی دن کوتس را ندارد.

دونالد ترامپ همچنین پنج شنبه گفت که سو گوردون، معاون مدیر اطلاعات ملی آمریکا استعفا نموده و این استعفا هم 24 مرداد اجرایی خواهد شد.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4685

به "ترامپ سرپرست مدیریت اطلاعات ملی آمریکا را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ سرپرست مدیریت اطلاعات ملی آمریکا را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید