تداوم همکاریهای مسکو و تهران در مقابله با کرونا

به گزارش کنفرانس هکا، یک مقام وزارت خارجه روسیه از ارسال بعضی کمکهای کشورش به ایران جهت مقابله با کرونا اطلاع داد.

تداوم همکاریهای مسکو و تهران در مقابله با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آندری گاننکو مسئول بخش مطبوعاتی وزارت خارجه روسیه روز یکشنبه از ادامه ارسال کمکهای کشورش به ایران جهت مقابله با کرونا اشاره نمود.

آندری گاننکو به خبرگزاری تاس در این زمینه گفت: روسیه سه محموله پارچه برای فراوری ماسک صورت به ایران تحویل داده است.

گاننکو در شرح در این رابطه اضافه کرد: سه پرواز مورخ 7، 14 و 15 مه (اردیبهشت) برای ارسال پارچه مورد احتیاج ساخت ماسک به ایران انجام گرفته است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه در ماه آوریل (فروردین) گفت که احتیاج مبرم به ماسکهای پزشکی، دستگاه های تنفس مصنوعی و کیت سنجش کرونا دارد. ایران فهرست مربوطه را به تعدادی از کشورها از جمله روسیه ارسال کرد.

این در حالی است که سفارت کره جنوبی در تهران نیز از تحویل یک محموله تستهای کرونا و دیگر تجهیزات به ارزش یک میلیون دلار به ایران اطلاع داد. خبرگزاری یونهاپ روز یکشنبه گزارش داد که دولت کره جنوبی حدود یک میلیون دلار کیت سنجش ویروس کرونا و دیگر کمکها را در راستای کوشش برای حمایت از تهران در مبارزه با کرونا به ایران ارسال نموده است. (جزئیات بیشتر)

مقامات ایران روز یکشنبه از شناسایی 1806 مبتلای جدید به ویروس کرونا و بستری تنها 340 مبتلا در بیمارستان های سراسر کشور اطلاع دادند.

.

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10602

به "تداوم همکاریهای مسکو و تهران در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم همکاریهای مسکو و تهران در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید