تحقیقات و توسعه الکترونیک شرکت های دانش بنیان حمایت می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، در راستای ارائه خدمات حمایتی از شرکت های دانش بنیان و با همت مرکز تجاری سازی پارک فناوری پردیس معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، نشست معرفی خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه الکترونیک از شرکت ها در این پارک برگزار می گردد.

تحقیقات و توسعه الکترونیک شرکت های دانش بنیان حمایت می گردد

به گزارش خبرنگاران، به همت مرکز تجاری سازی پارک فناوری پردیس معاونت علمی، نشستی با حضور مدیران صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با شرکت های دانش بنیان و فعال حوزه صنایع الکترونیک برگزار می گردد.

در این نشست ضمن پاسخ به سؤالات و ابهامات شرکت های پارک فناوری پردیس، امکان ثبت نام برای دریافت خدمات در میز ارائه خدمت که در روز نشست مستقر خواهد بود، برقرار است.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک آمادگی خود را برای حمایت از طرح های شرکت های دانش بنیان و فعال حوزه صنایع الکترونیک (ارتباطی، رایانه ای اعم از سخت افزار و نرم افزار، الکترونیک نوری، الکترونیک مصرفی، اتوماسیون، الکترونیک کاربردی و قطعات الکترونیکی) اعلام نموده است.

حمایت این صندوق، در قالب پرداخت تسهیلات مالی با نرخ ترجیحی و صدور ضمانت نامه پس از آنالیز فنی، مالی و اعتبارسنجی خواهد بود.

نشست معرفی خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه الکترونیک از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی دوم بهمن ماه ساعت 9:30 تا 12 در سالن سراج این پارک برگزار می گردد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1656

به "تحقیقات و توسعه الکترونیک شرکت های دانش بنیان حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات و توسعه الکترونیک شرکت های دانش بنیان حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید