تحریم زد تی ای فرصتی برای پیشتازی کره ای ها

به گزارش کنفرانس هکا، بر اساس آمارهای دنیای، سامسونگ از لحاظ توسعه زیرساخت های لازم برای فناوری های موبایل و شبکه دسترسی رادیویی دنیا از رقیب چینی خود شرکت زد تی ای سبقت گرفته است.

تحریم زد تی ای فرصتی برای پیشتازی کره ای ها

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت phonearena، به نظر می رسد که تحریم های اتخاذ گردیده از سوی ایالات متحده آمریکا علیه شرکت های چینی نظیر هواوی و زد تی ای به نفع رقیب کره ای آن ها یعنی سامسونگ تمام گردیده است.

حالا تازه ترین گزارش ها نشان می دهد که سامسونگ از نظر توسعه دسترسی کاربران دنیا به اینترنت و گسترش زیرساخت های موبایلی و تجهیزات رادیویی بسیار موفق تر از رقیبان چینی خود یعنی هواوی و زد تی ای عمل نموده است.

سامسونگ یکی از بزرگ ترین و سرسخت ترین رقیبان شرکت زد تی ای است که توانسته از زمان تحریم های اقتصادی علیه شرکت های چینی فعال در حوزه تکنولوژی بهترین استفاده را داشته باشد و از زد تی ای جلو بزند.

فعالیت های شرکت زد تی ای تحت تاثیر تحریم های ایالات متحده آمریکا به حالت تعلیق درآمده است این در حالیست که این شرکت چینی در زمینه توسعه تجهیزات رادیویی و اینترنتی در کشورهای بسیاری از جمله استرالیا فعالیت های بسیار گسترده ای داشت.

زد تی ای یکی از فعال ترین شرکت های مخابراتی در دنیا است که در زمینه توسعه فناوری اینترنت نسل پنجم اینترنت 5G پیشگام است. سامسونگ تاکنون 500 میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه برروی توسعه فناوری نسل پنجم اینترنت 5G سرمایه گذاری نموده است و می خواهد در سه سال آینده نیز 22 میلیارد دلار دیگر نیز هزینه کند. در کنار هواوی و زد تی ای، شرکت های بزرگ مخابراتی دیگری همچون اریکسون و نوکیا نیز پیشرفت های قابل توجهی نیز در این زمینه داشته اند.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 348

به "تحریم زد تی ای فرصتی برای پیشتازی کره ای ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم زد تی ای فرصتی برای پیشتازی کره ای ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید