تاثیر منفی مصدومیت فرهادی ، از عملکرد تیمم راضی ام

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، سهراب بهنژاد شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران بعد از شکست مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال گفت: در ست اول و دوم بازیکنان عالی کار کردند، همانطور که در ست های بعدی نیز بچه ها خوب کار کردند اما در ست سوم دریافت کننده ما مصدوم شد و در این پست به مشکل خوردیم.

تاثیر منفی مصدومیت فرهادی ، از عملکرد تیمم راضی ام

وی اضافه کرد: وقتی فرهادی دچار مصدومیت شد توانایی ادامه بازی را نداشت و بازیکن جایگزین نیز از جوانان بود و نتوانست به خوبی از عهده کار بر بیاید، اما با این وجود بچه ها عالی کار کردند و بازی را با چند اشتباه از دست دادیم.

مربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: طبعاً وقتی بازی دو ست برده را سه دو می بازید از نتیجه راضی نیستید، البته حضور بازیکنان ملی پوش در تیم سپاهان تأثیرگذار بود، اما با این وجود ما جنگ تمام عیاری با آنها داشتیم.

وی در خصوص اخراج لیبروی تیمش در این بازی شرح داد: طبعاً در شرایط سخت از بازیکنان باتجربه انتظارات دیگری می رود، اما روی آنها نیز فشار است و حق دارند عصبانی شوند.

محمدی راد با اشاره به مصدومیت پشت خط زن تیمش ابراز داشت: ایگدری پشت خط زن تیم ماست که در دقایق پایانی بازی دچار حادثه شد و امیدوارم برای او اتفاقی نیفتاده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13412

به "تاثیر منفی مصدومیت فرهادی ، از عملکرد تیمم راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر منفی مصدومیت فرهادی ، از عملکرد تیمم راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید