بیرانوند با عذرخواهی بخشیده می گردد؟

به گزارش کنفرانس هکا، رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد که وقتی بیرانوند عذرخواهی کرد، بهتر از آن است که او بار دیگر محروم گردد!

بیرانوند با عذرخواهی بخشیده می گردد؟

به گزارش، بعد از ویدئویی که از علیرضا بیرانوند در سرانجام دیدار تراکتور و پرسپولیس منتشر شد و واکنش های تندی که طرفداران تیم آذربایجانی نشان دادند، روز گذشته محمدرضا زنوزی نیز خواستار محرومیت این دروازه بان ملی پوش شد. در این شرایط، اما مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال حرف هایی زده که به نظر می رسد فدراسیون قصدی برای محرومیت بیرانوند ندارد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بیرانوند مصاحبه ای کرد و باشگاه پرسپولیس هم اطلاعیه ای داد و اظهار داشت منظور او این نبوده است. اگر یک فردی بگوید منظورم این نبود و عذرخواهی کند بهتر از تنبیه کردن است! بیرانوند هفته اول لیگ را محروم بوده است. پس برخورد ها باید منطقی باشد.

وی اضافه کرد: هرگونه توهینی رخ بدهد من عذرخواهی می کنم و نباید این اتفاقات رخ بدهد. مردم دیگر طاقت این حرف ها را ندارند و می خواهند از فوتبال لذت ببرند. رقابت تیم ها باید در زمین چمن باشد.

لازم به ذکر است؛ بیرانوند محرومیتی 3 جلسه ای و تعلیقی در کمیته انضباطی دارد که باید منتظر ماند و دید آیا این کمیته واکنشی به ماجرای جدید این دروازه بان نشان می دهد یا خیر.

منبع:خبر ورزشی

maeaedu.ir: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5445

به "بیرانوند با عذرخواهی بخشیده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند با عذرخواهی بخشیده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید