بیت سعید: برای امتیاز گرفتن از استقلال آمدیم و روی غفلت گل خوردیم

به گزارش کنفرانس هکا، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت این تیم برای گرفتن امتیاز از استقلال به ورزشگاه آزادی آمده بود، اما از روی غفلت گل خورد.

بیت سعید: برای امتیاز گرفتن از استقلال آمدیم و روی غفلت گل خوردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسن بیت سعید هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از دیدار با استقلال گفت: ابتدا باید بگویم که بازی بسیار سختی بود. ما تیم استقلال را خیلی آنالیز کرده بودیم و آمدیم تا امتیاز بگیریم، اما روی غفلت گل خوردیم. نیمه دوم برای جبران کردن آمدیم که هر چه زدیم نشد.

وی در واکنش به این مسئله که آیا در لحظات پایانی بازی پنالتی رخ داد یا نه، گفت: درباره آن صحنه، فکر می کنم روی رضا جبیره رخ داد و خود او هم گفت که بازیکن استقلال پای او را زده است. این مسئله را کارشناسان داوری تشخیص می دهند. ما شرمنده هواداران مان شدیم و ان شاءالله بتوانیم هفته بعد جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت درباره اینکه این تیم مسائل مالی زیادی دارد، اما فرایند امتیازگیری خوبی داشته و هفته گذشته هم پیروز به شکست پرسپولیس شد، گفت: علی آقای منصوریان جوی را در تیم ایجاد کرد که خودم یاد استقلال خوزستانی افتادم که در آن تیم بودم و قهرمان لیگ برتر شدیم. بچه ها همدل هستند، دلی بازی می کنند و به عشق مردم خوزستان و هواداران صنعت نفت بازی می کنند. ما خیلی مشکل داریم، اما وقتی به مستطیل سبز پا می گذاریم، به عشق مردم آبادان بازی می کنیم. اینجا به آنها قول می دهم در بازی های بعدی جبران کنیم، نتایج خوبی بگیریم که شایسته مردم آبادان باشد.

بیت سعید در مورد اینکه هفته گذشته انفجاری در خوابگاه صنعت نفت رخ داد و آیا مشکل حل شد یا نه، گفت: مصدومیت جزئی برای چند نفر از بچه ها، آنالیزور و تدارکات تیم رخ داد و فکر می کنم اکنون آنها جای دیگری به مدت یک ماه مستقر شده اند. اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد و همه از خوابگاه تا زمین تمرین و شرایط مالی ما خبر دارند. همانطور که گفتم ما هم فقط به عشق مردم خوزستان و هواداران صنعت نفت بازی می کنیم و تا آخرین هفته تلاش خواهیم کرد که بهترین نتایج را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13226

به "بیت سعید: برای امتیاز گرفتن از استقلال آمدیم و روی غفلت گل خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت سعید: برای امتیاز گرفتن از استقلال آمدیم و روی غفلت گل خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید