بهره گیری از فضای مجازی توسط صداو سیما مورد توجه قرار گرفته است

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، علی دارابی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری کمسیون های و کارگاه های آموزشی جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در فضای مجازی در سطح کشور در حال گسترش است، گفت: فضای مجازی به یک ابر رسانه تبدیل گردیده است و مخاطبان این بخش روز به روز در حال افزایش هستند.

بهره گیری از فضای مجازی توسط صداو سیما مورد توجه قرار گرفته است

وی بیان نمود: اطلاع رسانی سریع و افزایش فعالان این عرصه با بهره گیری از شیوه های نوین موجب گردیده است که فضا برای دیگر رسانه ها تنگ گردد.

صدا و سیما به دنبال نقش آفرینی در فضای مجازی است

معاون امور استان های صداوسیما توضیح داد: صداو سیما بهره گیری از فضای مجازی را مورد توجه قرار داده است.

وی بیان نمود: صدا و سیما در کوشش است با رعایت بایسته های این بخش در فضای مجازی نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما زمینه را برای رقابت سالم در شش بخش فراهم نموده است، گفت: آثار ارسالی تولیدات مراکز استان ها در شش حوزه شامل صدا، سیما، خبر، فضای مجازی، شعر و موسیقی و پژوهش گروه بندی گردیده است و برترین آثار در این بخش ها معرفی می شوند.

معاون امور استان های صداوسیما بیان نمود: آثار فضای مجازی برای نخستین بار در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما آنالیز می گردد و آثار برتر این بخش معرفی می گردد.

جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما از روز شنبه هفته جاری در استان چهارمحال و بختیاری شروع گردیده است و این جشنواره به مدت دو روز در منطقه سیاحتی چغاخور این استان برگزار می گردد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 277

به "بهره گیری از فضای مجازی توسط صداو سیما مورد توجه قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از فضای مجازی توسط صداو سیما مورد توجه قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید