بهترین شهرهای اسپانیا که می توان به آن ها سفر کرد

به گزارش کنفرانس هکا، بی شک اسپانیا یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا است چرا که در عین داشتن آب وهوای بی نظیر و سواحل آفتابی و خاص از فرهنگ، آداب و رسوم و موسیقی محلی شگفت انگیزی نیز برخوردار است. شما همانطور که در کوچه پس کوچه های شهرهای این کشور زیبا قدم می زنید می وانید تمامی قطعه هایی هنری از رنگ ها، موسیقی، فرهنگ و تاریخ را با تمامی وجود خود درک کنید.

بهترین شهرهای اسپانیا که می توان به آن ها سفر کرد

یکی از ویژگی های منحصر بفرد کشور اسپانیا برگزاری همیشگی مراسم خیابانی و فستیوال های عمومی گوناگون است، این موضوع سبب شده تا سالیانه گردشگران زیادی به این بهانه و در تاریخ های خاص به این کشور سفر کنند. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

مادرید

مادرید پایتخت و مهم ترین شهر کشور آفتابی اسپانیا است و به شکل معمول بیشتر توریست هایی که به اسپانیا سفر می کنند از این شهر نیز بازدید می کنند. علاوه بر فوتبال و تیم قدرتمند رئال مادرید که یکی از مهم ترین علاقمندی های مردم این شهر است مادرید به داشتن سواحل زیبا و طبیعت جذاب و بکر نیز معروف است. همچنین وجود فستیوال های موسیقی، هنری و فرهنگی نیز از دیگر جاذبه های این شهر است که در کمتر نقطه ای از دنیا می توان آن ها را پیدا کرد. یکی از این مهم ترین فستیوال ها، فستیوال موسیقی جاز است که با حضور تعداد زیادی شرکت کننده و با شور و حال خاصی هر ساله برگزار می شود. موزه تیسن بورنمیس نیز در مادرید واقع شده است که مراسم چهارصد سالگی تاسیس آن در سپتامبر 2017 با جشن های بزرگی برگزار گشت.

والنسیا

از دیگر شهرهای مهم اسپانیا که بندری مهم نیز دارد والنسیا است. والنسیا همه ساله میزبان فستیوال های رنگارنگ و جالبی است که مشتاقان به پایکوبی، جشن و پایکوبی را همچون آهنربایی به خود جذب می کند. در سال جاری فستیوال لافالاس که مهم ترین رویداد عمومی این شهر است در فهرست میراث فرهنگی یونسکو قرار گرفت و این باعث شد تا تعداد گردشگری که سالیانه در ماه مارس به این شهر سفر می کردند افزایش پیدا کند. یکی از کارهایی که در این فستیوال انجام می شود ساخت مجسمه ها و نمادهای کاغذی بزرگ است، این مجسمه ها در شب آخر فستیوال سوزانده می شوند. همچنین در این شب ها آتش بازی های بزرگ و جالبی در سراسر شهر انجام می شود.

بیلبائو

یکی از مهم ترین موضوعاتی که مردم در شهر بیلبائو به آن می پردازند فوتبال است. اما نکته جالب این است که بیلباپو علاوه بر فوتبال از تاریخ و فرهنگ غنی نیز برخوردار است و یکی از مهم ترین نقاط این شهر که می تواند برای گردشگری جذاب باشد موزه گوگنهایم است. در سال گذشته مراسم تولد بیست سالگی این موزه همراه با فستیوال های بزرگ و جشن های بی نظیر در بیلبائو برگزار گشت. از دلایل اهمیت این موزه برای مردم این شهر می توان به برگزاری فستیوال های سالیانه برای معرفی هرچه بیشتر زندگی محلی در بیلبائو اشاره کرد.

هوئلوآ

در سال 2017 هوئلوآ به پایتخت غذایی اسپانیا مشهور شد. این موضوع باعث شد تا این شهر پذیرای توریست های زیادی باشد که به عشق چشیدن غذاهای خوش طعم و رنگ اسپانیا راهی سفر به این کشور می شوند. این شهر درست در ساحل جنوب غربی اسپانیا و در مرز کشور پرتغال قرار گرفته است و به دلیل داشتن خوراک های دریایی لذیذ، توت فرنگی و نوشیدنی های بی نظیر معروف است. اگر حال و هوای امتحان کردن چنین خوراکی هایی را در سر دارید سفر به هوئلوآ را به شما پیشنهاد می¬کنیم.

گرانادا

یکی از ویژگی های این شهر بسیار مهم داشتن اقلیم متفاوت نسبت به سایر مناطق کشور اسپانیا است. این شهر آب وهوای نسبتا کوهستانی دارد و در ارتفاع قرار گرفته است. از مهم ترین تفریحات این منطقه ورزش های زمستانی است. همچنین رویدادهای زمستانی در این شهر برگزار می شود که یکی از محبوب ترین آن ها مسابقات دنیای اسکی آزاد و اسنوبورد است که در ماه مارس سال جاری با شکوه هرچه بیشتر برگزار گشت.

علاوه بر شهرهایی که در این مقاله معرفی گشت اسپانیا مکان های جذاب و منحصربفرد دیگری نیز دارد که تنها با سفر به این کشور می توان آنها را از نزدیک شناخت و لمس کرد.

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9067

به "بهترین شهرهای اسپانیا که می توان به آن ها سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای اسپانیا که می توان به آن ها سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید