بهترین تورهای نوروز 99 را از کدام سایت رزرو کنیم؟

به گزارش کنفرانس هکا، با نزدیک شدن نوروز همه به تکاپو می افتند و برنامه های مختلفی برای تعطیلات در نظر دارند که اغلب سفر کردن یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین آن هاست.

بهترین تورهای نوروز 99 را از کدام سایت رزرو کنیم؟

نوروز زمان خوبی است تا بدون دغدغه و جدای از روزمرگی ها برنامه یک سفر حسابی را تدارک ببینید. نکته قابل توجه در سفرهای نوروزی افزایش بیش از حد آن است که حتی گاهی حمل و نقل عمومی را مختل می نماید. به همین دلیل مهم ترین قسمت برای برنامه ریزی سفر نوروزی زمان است. شما باید از مدت ها قبل بدانید به کجا می خواهید سفر کنید، با چه وسیله ای می خواهید به مقصد بروید و سوالاتی از این دست.

یکی از بهترین راه ها برای سفر خصوصا در زمان نوروز پکیج های تور مسافرتی است که توسط آژانس های گردشگری ارائه می گردد. این پکیج ها معمولا از صفر تا صد کارها و برنامه های سفر را بهه عهده می گیرند. از کارهای مربوط به ویزا گرفته تا رزرو هتل و بلیط هواپیما و الی آخر. اصلی ترین مزیت سفر با تور نیز همین است، در واقع شما تنها با پرداخت مبلغی می توانید تور خود را رزرو کنید و بقیه امور را به کارکنان آژانس بسپارید. برای نوروز 99 آژانس های مختلفی برنامه های نوروزی تدارک دیده اند.

یکی از این آژانس ها رادین گشت است که برای مقاصد مختلفی تور در نظر گرفته است. تورها با پکیج های متنوعی ارائه می شوند و هر کدام از آن ها بسته به هتل و سایر خدمات قیمت های متنوعی دارند. برای رزرو تور نوروز 99 می توانید به صفحه اصلی این سایت بروید و تمام مقاصد و پکیج های مختلف آن را آنالیز کنید. از قلم نیاندازید از آنجایی که حجم سفرهای نوروزی بسیار زیاد است و از طرفی این سبک سفر کردن هواداران بیشتری دارد اغلب تورها به سرعت پر می شوند؛ بنابراین حتما باید از قبل برای رزرو آن ها اقدام نمایید.

تور دبی یکی از سه انتخاب اول گردشگران

قطعا با تور دبی تا حدودی آشنا هستید؛ حتی اگر به این شهر سفر نکرده باشید احتمالا نام آن را زیاد شنیده اید. اغلب کسانی که اهل گردشگری و سفر هستند حداقل برای یک بار به این شهر سفر می نمایند. البته بگذریم که اکثرا در انتهای سفر تمایل دارند تا دوباره به این شهر بیایند. اگر به دبی نرفته باشید، به نظرتان شهری کویری و با ساختمان های مدرن و بلند است. قطعا این تصور از دبی خیلی جذاب به نظر نمی رسد اما واقعیت امر چیزی متفاوت است و همین نیز باعث می گردد تور دبی همواره بین انتخاب های اول گردشگران باشد. تور دبی نوروز 99 فرصت خوبی است تا با این شهر بیشتر آشنا شوید و شگفتی های آن را بشناسید. یکی از مهم ترین جاذبه های این شهر برج های بلندش است. ساختمان هایی مجلل که بهترین امکانات تفریحی و رفاهی را برای گردشگران فراهم می نماید و ثروتمندان را از سراسر دنیا به این سرزمین می کشاند اما این تنها دیدنی ترین جاذبه های شهر نیست. اتفاقا در دبی می توانید سواحل بسیار زیبا، صحراهای منحصر به فرد و خانه های قدیمی محلی را ببینید. یکی دیگر از جذابیت های این شهر آب و هوای گرمش در فصل زمستان است.

درست زمانی که هوا در بسیاری از نقاط دنیا سرد و بارانی است، دبی هوایی مطبوع دارد. برای سفر به دبی احتیاج به ویزا دارید، البته دریافت ویزای دبی کار سختی نیست و احتیاج به حضور شخص متقاضی ندارد. برای سفر به دبی هم می توانید پروازهای ایرانی را انتخاب کنید و هم پروازهای خارجی که خب طبیعتا پروازهای خارجی گران تر هستند. در انتخاب جایگاه پروازتان در نظر بگیرید که جایگاه های اکونومی ارزان ترین هستند و جایگاه های فرست کلاس به دلیل خدمات و شرایط ویزه گران ترین جایگاه ها هستند. موضوع مهمی که در سفر به دبی وجود دارد انتخاب هتل است.

شاید برایتان جالب باشد که دبی به دلیل شیک بودن و مدرن بودن هتل های سه ستاره خیلی خوبی دارد که با بسیاری از دیگر شهرها و کشورها قابل مقایسه نیست. بنابراین برای کاهش هزینه های سفر می توانید هتل های سه ستاره دبی را انتخاب کنید در حالی که از خدمات درجه و محیطی زیبا لذت می بردید.

چرا برای نوروز تور آنتالیا را انتخاب کنیم؟

بی شک ترکیه یکی از پرتوریست ترین کشورهای دنیا است که سالانه حجم زیادی از گردشگران را می پذیرد. تقریبا برای سفر به ترکیه شهرهای مختلفی را می توانید انتخاب کنید اما یکی از بهترین آن ها آنتالیا است. تور آنتالیا نوروز 99 از چند جهت می تواند بهترین انتخاب برای سفر در این روزها باشد. اولین نکته موضوع هزینه است که برای بسیاری از خانواده ها در الویت واقع شده است. نرخ سفر به آنتالیا نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر ترکیه ارزان تر است و با هزینه کمتری می توان از خدمات و امکانات خوبی برخوردار شد. جدای از این موضوع این شهر برای گردشگران امکانات ایده آلی دارد و بخشی از بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا قرار دارندو هتل هایی با امکانات بی نظیر به طوری که ممکن است متوجه گذر زمان نشوید و حتی چند روز بدون این که از هتل بیرون بیایید استراحت و تفریح کنید. از دیگر نقاط قوت آنتالیا به عنوان شهری توریستی آب و هوای آن است که تقریبا همواره گرم و معتدل است و در زمان هایی مانند تابستان رطوبت بیشتری دارد اما با این حال زیبایی های این شهر به قدری هست که گردشگران را همواره به خود جذب کند. همه این موارد در کنار دیدنی های تاریخی و مناطق زیبای طبیعی هر کسی را برای سفر به آنتالیا وسوسه می نماید. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید باید بدانید برای این سفر احتیاجی به ویزا نخواهید داشت و تنها داشتن پاسپورت کفایت می نماید.

برای خرید بلیط نیز هم می توانید از شرکت های هواپیمایی ایرانی بهره ببرید و هو خارجی؛ با این تفاوت که در پروازهای خارجی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید و البته مسلما نرخ بلیط پروازتان به جایگاه و خدماتی که انتخاب می کنید نیز بستگی دارد. نرخ هتل ها نیز کاملا به چیزی که انتخاب مب کنید بستگی دارد و اگر به اندازه کافی بودجه داشته باشید می توانید سفری بسیار مجلل را در آنتالیا تجربه کنید. در نهایت مهم ترین نکته برای انتخاب تور نوروز زمان بندی مناسب است تا با دقت بتوانید بهترین تور را مناسب با بودجه تان برگزینید.

آیان کتاب: مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

دبی: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: دنیای سفر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8576

به "بهترین تورهای نوروز 99 را از کدام سایت رزرو کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تورهای نوروز 99 را از کدام سایت رزرو کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید