بلیط هواپیما به بندر لیورپول و استادیوم آنفیلد

به گزارش کنفرانس هکا، تقریبا هیچ فوتبال دوستی را نمی توان پیدا کرد که تا به امروز نامی از شهر زیبای لیورپول و تیم فوتبال محبوب این شهر به گوشش نخورده باشد. احتمالا به همین مناسبت است که نام لیورپول در بین ما ایرانیان که فوتبال را زندگی می کنیم، نامی کاملا شناخته شده است و اکثرمان بدون آنکه تا به امروز پایمان به لیورپول رسیده باشد، اطلاعات قابل توجهی در خصوص این شهر داریم. با این وجود نباید فراموش کنیم که تیم فوتبال لیورپول و بازدید از استادیوم آنفیلد، تنها بهانه برای خرید بلیط هواپیما به مقصد لیورپول و سفر به این شهر انگلیسی نیست و لیورپول در کنار حسن شهرتی که در ورزش فوتبال دارد، دستی نیز در هنر موسیقی دارد و پر است از جاذبه های گردشگری که دیدنشان هر گردشگری را بر سر ذوق خواهد آورد و وادارش خواهد نمود حتی به مدد جست وجو برای یافتن بلیط ارزان هواپیما هم که شده لااقل یک مرتبه به این شهر بندری سفر کند.

بلیط هواپیما به بندر لیورپول و استادیوم آنفیلد

در ادامه با وب سایت خبرنگاران همراه باشید تا با دیدنی های شهر لیورپول بیشتر آشنا شوید.

لیورپول شهری بندری در شمال غربی انگلستان واقع در منطقه مرزیساید است. این شهر در پای رود مِرزی واقع شده است. لیورپول در سال 1207 روستایی کوچک بود که در سال 1880 به یک شهر تبدیل شد. در سرشماری سال 2011 جمعیت لیورپول 415/466 نفرو جمعیت در این منطقه شهری 000/241/2 بود، با این وجود لیورپول چهارمین منطقه شهری پر جمعیت در بریتانیا است.

لیورپول، بر خلاف گذشته صنعتی اش، حالا دیگر یک شهر صنعتی و آلوده نیست، برعکس، پر از تفریحات لذت بخش و فرهنگ و هنر و موسیقی است. این شهر، مرکز ارکستر Philharmonic و محل تولد گروه The Beatles است.

این شهر، موزه های رایگان متعدد، پارک های زیبا و رستوران های بی نظیر و مجللی دارد. در سفر به این شهر، کوشش کنید که در یکی دو جشنواره خیابانی شرکت کنید. چنانچه در ماه آگوست به لیورپول می روید، جشنواره Matthew Street را از دست ندهید و از شرکت در عظیم ترین رویداد موسیقی اروپا، لذت ببرید.

بسکمک از افراد برای دیدن فوتبال و به خاطر گروه Beatles به این شهر سفر می نمایند در حالی که لیورپول، جاذبه های گردشگری و فعالیت های تفریحی گوناگونی را در اختیار گردشگران می گذارد. این راهنمای سفر به شما کمک می نماید برای سفر خود به لیورپول، برنامه ریزی کنید.

ماجراجویی در شهر لیورپول چقدر خرج بر می دارد؟

هزینه اقامت در هاستل ها:

برای اقامت در هاستل ها باید شبی در حدود 20 تا 35 پوند (120,849 تا 211,486 تومان) و چنانچه بخواهید اتاق دوتخته خصوصی اجاره کنید باید 80 پوند (483,397 تومان) بپردازید.

هزینه اقامت در هتل های ارزان قیمت:

یک اتاق دوتخته در لیورپول، شبی 45 تا 100 پوند (271,911 تا 604,246 تومان) هزینه دارد.

متوسط هزینه خورد و خوراک:

در این شهر گزینه های زیادی برای صرف غذای ارزان تر وجود دارد. چیپس و ماهی فقط 5 پوند (30,212 تومان) قیمت دارد. اغذیه فروشی ها، ساندویچ های ارزانی به بهای 5 تا 7 پوند (30,212 تا 42,297 تومان) و رستوران های هندی نیز وعده های ناهار را با قیمت 6 پوند (36,255 تومان) به گردشگران عرضه می نمایند. خرید مواد خوراکی برای یک هفته نیز 40 تا 52 پوند (241,699 تا 314,208 تومان) هزینه دارد. غذا خوردن در رستوران های مجلل، هزینه های سنگینی برای شما خواهد داشت. به ازای هر وعده غذا به همراه نوشیدنی، چیزی در حدود 21 پوند (126,892 تومان) باید بپردازید.

هزینه های حمل و نقل:

اتوبوس ها، یکی از وسایل حمل و نقل قابل اطمینان در لیورپول هستند که بلیط های یک روزه آن در حدود 3.60 (21,753 تومان) پوند قیمت دارد. قطار ها هر 15 دقیقه حرکت می نمایند و به همه نقاط شهر می فرایند. قیمت ها نیز بسته به مسافتی که طی می کنید، متفاوت هستند. پس، قبل از اینکه مسافتی طولانی را با قطار بروید، راجع به هزینه آن پرس و جو کنید.

در لیورپول سراغ کدام دیدنی ها برویم؟

تماشای مسابقه فوتبال

فوتبال، در این شهر از اهمیت زیادی بهره مند است. برای دیدن اشتیاق مردم این شهر به فوتبال، راه دیگری ندارید جز اینکه از یک مسابقه فوتبال دیدن کنید. می توانید بازی های تیم لیورپول یا اورتون را ببینید ولی حواستان را جمع کنید که در جمع هواداران یک تیم، تیم دیگر را تشویق نکنید. بهتر است که با اراذل و اوباش فوتبالی در نیافتید چون به شدت خشن و متعصب هستند.

بلیط هواپیما برای بازدید از موزه جهان

این موزه که در نزدیکی تالار سنت جورج واقع شده، مجموعه وسیعی را در بر می گیرد؛ از نمایشگاه پرتاب موشک بریتانیا گرفته تا بهترین نمایشگاه مصر در منطقه. این موزه نیز همانند سایر موزه های لیورپول، رایگان است.

بلیط هواپیما برای بازدید از نگارخانه بلو کت Bluecoat

این گالری، مجموعه ای از آثار هنرمندان این شهر را در زمینه های گوناگون هنری از نقاشی و هنر های دیداری گرفته تا موسیقی به نمایش می گذارد. بازدید از این نگارخانه رایگان است و بهترین راه برای دیدن هنرهای اهالی این شهر است.

بلیط هواپیما برای بازدید از موزه بیتلز The Beatles Story

این موزه، تنها موزه ای است که کاملا به گروه Beatles اختصاص دارد و برای آشنایی با قسمتی از تاریخچه موسیقی بد نیست که از آن دیدن کنید. این موزه، شامل بعضی از آلات موسیقی این گروه و حقایقی جالب درباره آن ها است. هزینه ورودی این موزه، 15 پوند (90,637 تومان) است.

بلیط هواپیما برای بازدید از فستیوال خیابانی ماتیو استریت Matthew Street

همه ساله در ماه آگوست، لیورپول میزبان عظیم ترین جشنواره موزیک جهان است. گروه های گوناگونی از تمام انگلستان برای اجرای برنامه در این جشنواره شرکت می نمایند. چنانچه در این ماه به لیورپول سفر می کنید، این جشنواره را از دست ندهید.

بلیط هواپیما برای بازدید از کلیسای جامع لیورپول

کلیسای جامع لیورپول، یکی از بهترین نمونه های معماری گوتیک در تمام جهان است. در روزهایی که هوا پاک است، برج این کلیسا، چشم انداز نفس گیری از لیورپول و مرزیساید (Merseyside) را در معرض دیدگان شما به نمایش می گذارد.

بلیط هواپیما برای بازدید از دانشگاه لیورپول

این دانشگاه برای قدم زدن و گذراندن یک بعد از ظهر دوست داشتنی، محیط بی نظیری دارد. هم چنین می توانید از تورهای همراه با راهنما برای بازدید از پردیس ها و دانشکده های آن بهره ببرید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به انگلستان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

mosaferat24.com

datasara.com

eneshat.com

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به انگلستان ، برای دیدن کلیک کنید.

وبلاگ پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: سفرستان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9829

به "بلیط هواپیما به بندر لیورپول و استادیوم آنفیلد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بلیط هواپیما به بندر لیورپول و استادیوم آنفیلد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به بندر لیورپول و استادیوم آنفیلد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید