برگزاری نشست سازندگان تجهیزات راهبردی نفت با حضور جهانگیری

به گزارش کنفرانس هکا، با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نفت ایران و وزیر نفت و گاز عمان نشستی به منظور شفاف سازی راستا بومی سازی 10 قلم کالای راهبردی صنعت نفت شروع به کار کرد.

برگزاری نشست سازندگان تجهیزات راهبردی نفت با حضور جهانگیری

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در نمایشگاه نفت، نشست وزیر نفت با فعالان بخش خصوصی در زمینه ساخت کالاهای راهبردی صنعت نفت نیمه کاره ماند.

وزیر نفت و معاون اول رئیس جمهور به بازدید از نمایشگاه پرداختند و پس از بازدید این دو مقام مسئول در جمع فعالان بخش خصوصی و روسای دانشگاه های کشور حضور یافتند و ادامه نشست با فعالان بخش خصوصی فعال در بخش بومی سازی در 10 گروه کالای راهبردی صنعت نفت برگزار گردید.

هم اکنون مدیران شرکتهای مختلف در حال ارائه گزارش به معاون اول رئیس جمهور در مورد کارهای صورت گرفته بر روی هر قلم کالای راهبردی صنعت نفت در زمینه بومی سازی این کالاها هستندو قرار است پس از آن روسای دانشگاه ها و یا نماینده آنها از دانشگاه تهران، دانشگاه سهند، شریف، تبریز، دانشگاه نفت، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شیراز و پژوهشگاه صنعت نفت گزارشی از اقدامات خود در زمینه پژوهش های صورت گرفته برای ازدیاد برداشت از مخازن نفتی و گازی کشور به معاون اول رئیس جمهور ارائه دهند.

دقایقی پیش وزیر نفت و گاز عمان به عنوان میهمان ویژه این جلسه در کنار وزیر نفت ایران و معاون اول رئیس جمهور نهاده شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7001

به "برگزاری نشست سازندگان تجهیزات راهبردی نفت با حضور جهانگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست سازندگان تجهیزات راهبردی نفت با حضور جهانگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید