برگزاری سمینار آموزشی نقش اقامتگاه های بوم گردی در توسعه و اشتغال زایی در سروآباد کردستان

به گزارش کنفرانس هکا، سمینار آموزشی نقش اقامتگاه های بوم گردی در توسعه و اشتغال زایی، با حضور سیدمحسن علوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، حمید اسکندری، معاون گردشگری کردستان، کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری، در سالن فرهنگ و ارشاد سروآباد برگزار گردید.

برگزاری سمینار آموزشی نقش اقامتگاه های بوم گردی در توسعه و اشتغال زایی در سروآباد کردستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، در این سمینار سیدمحسن علوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: اقامتگاه های بوم گردی از جمله طرح های اشتغال زایی است که با صرف هزینه کم، امکان اشتغال برای افراد زیادی را در استان فراهم می سازد.

او برگزاری این سمینار آموزشی در شهرستان سروآباد را گامی مهم در راستای تشویق و ترغیب مردم این منطقه برای احداث و یا راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی خواند و اضافه نمود: شهرستان سروآباد از جمله مهم ترین مقاصد گردشگری استان در بخش های طبیعت گردی، فرهنگی و… است، لذا فعالیت اقامتگاه های بوم گردی از مهم ترین راه های درآمدزایی برای مردم منطقه به ویژه روستاهای این شهرستان است.

این سمینار با همکاری و مشارکت بنیاد مستضعفان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان و شرکت آموزش گردشگران بنیاد برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6384

به "برگزاری سمینار آموزشی نقش اقامتگاه های بوم گردی در توسعه و اشتغال زایی در سروآباد کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سمینار آموزشی نقش اقامتگاه های بوم گردی در توسعه و اشتغال زایی در سروآباد کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید