برنامه های ویژه شهرداری تهران به مناسبت روز زن

به گزارش کنفرانس هکا، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در نظر دارد به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مادر، از 26 الی 30 بهمن و در نقاط مختلف تهران برنامه های مختلف تفریحی، ورزشی، علمی و هنری برای شهروندان برگزار کند.

برنامه های ویژه شهرداری تهران به مناسبت روز زن

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زهرا بهروزآذر ضمن تشریح این ویژه برنامه ها توضیح داد: بخشی از این برنامه ها به صورت همزمان و هماهنگ در تمامی سرای محلات و برای تمامی بانوان شهروند برگزار می گردد و بخشی دیگر با موضوعات تخصصی و به صورت متمرکز در چند نقطه از شهر تهران برگزار خواهند شد.

وی در تشریح برنامه ای که در سطح سرای محلات برگزار می گردد و تمام زنان شهر تهران به آن دعوت هستند، گفت: همه سرای محلات تهران، به صورت همزمان روز شنبه 26 بهمن از ساعت 15 الی 17، ضمن برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س)، دورهمی و گپ و گفت: توسط کانون های مختلف زنان، میزبان بانوان تهرانی خواهند بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این برنامه، برنامه های دیگری شامل کمپین جانِ زندگی با هدف ایجاد فضای مثبت و حال خوب میان شهروندان، دو پنل تخصصی با موضوع زنان و فضا های شهری و زنان و سلامت با حضور صاحبنظران این حوزه ها، جامعه شناسان، روانشناسان و فعالان حوزه شهری و زنان و اصحاب رسانه، نمایشگاه عکس به مدت یک هفته با موضوع زنان و زندگی شهری و انتخاب عکس های برتر به همراه نشست های مرتبط در حوزه زن و رسانه و رویداد های تفریحی و ورزشی با همکاری سازمان ورزش نیز برگزار خواهد شد.

بهروزآذر اضافه کرد: برنامه ای هم برای بانوان شاغل در شهرداری در نظر گرفته شده که روز شنبه 26 اسفند در برج میلاد با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برگزار می گردد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در انتها گفت: در برنامه ریزی های اجرا شده سعی نموده ایم تا حد امکان از برگزاری برنامه های تکراری پرهیز نموده و با پیروی از شعار تهران شهری برای همه، گروه های مختلف زنان را مخاطب قرار دهیم.

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8479

به "برنامه های ویژه شهرداری تهران به مناسبت روز زن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های ویژه شهرداری تهران به مناسبت روز زن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید