آنالیز فنی ام وی ام 550 دنده ای

به گزارش کنفرانس هکا، بعد از توقف فراوری ام وی ام 530 در سال 94، مدیران خودرو عرضه مدل جانشین آن را در همان سال و با نام 550 شروع کرد.

آنالیز فنی ام وی ام 550 دنده ای

به گزارش خبرنگار بعد از توقف فراوری ام وی ام 530 در سال 94، مدیران خودرو عرضه مدل جانشین آن را در همان سال و با نام 550 شروع کرد. این خودرو هرچند بزرگ تر و گران تر از 530 است، اما پلتفرم مشترکی با آن دارد و همچنان باید آن را در کلاس کامپکت ها جای داد.

550، که در بازار چین با نام چری E5 شناخته می گردد، در دو مدل دنده ای و اتوماتیک در کشورمان عرضه شد که هردو تجهیزات مشابهی دارند و ناگفته پیداست که مدل دنده ای 550 چالاکی بیشتری نسبت به نسخه اتوماتش دارد. ضمن اینکه جعبه دنده CVT این خودرو نیز هوشمند طراحی نشده است.

البته وجود حالت L در جعبه دنده را هم نباید نادیده گرفت؛ حالتی که به شما اجازه می دهد در شیب های تند با سرعتی یکنواخت (با دنده سنگین) حرکت کنید.

آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3048

به "آنالیز فنی ام وی ام 550 دنده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی ام وی ام 550 دنده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید