برخورد بدون تعارف پلیس با اتوبوس های دودزا

به گزارش کنفرانس هکا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پلیس درخواست کرد که با اتوبوس های دودزا و آلاینده برخورد کند.

برخورد بدون تعارف پلیس با اتوبوس های دودزا

به گزارش خبرنگاران، محسن پورسید آقایی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر که با حضور رییس پلیس تهران برگزار گردید، با بیان اینکه در این جلسه هماهنگی های نهایی با پلیس در مورد بازگشایی مدارس انجام داده ایم، گفت: در این جلسه مقرر شد که سیستم های نظارتی و ایمنی بر سرویس مدارس و همچنین برخورد با تخلفات در دستورکار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شناور کردن ساعات کاری ادارات تنها در دو هفته اول مهر ماه انجام می گیرد، اما یکی از راهکارهای خوب برای کاهش ترافیک در نیمه دوم سال است، گفت: اگر دولت مصوبه شورای ترافیک مبنی بر شروع به کار ادارات در ساعت 7 صبح و شناور شدن ساعت تا 8:30 را بپذیرد، قطعا کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه نمود: قطعا این طرح یاری می نماید که ترافیک کاهش یابد و اگر نتایج آن موثر بود می تواند به عنوان یک طرح در نیمه دوم سال از سوی دولت تصویب گردد.

به گزارش خبرنگاران، همچنین وی در مورد برنامه کاهش آلودگی هوا در پایتخت گفت: بر اساس ابلاغیه بنده از اول مهرماه تردد اتوبوس و مینی بوس های دودزا شهرداری ممنوع است و از پلیس می خواهم که با این اتوبوس های دودزا فارغ از اینکه متعلق به شهرداری است برخورد نموده و آن ها را متوقف کند و از مردم نیز می خواهم که هرکجا تردد اتوبوس های دودزا را مشاهده کردند به سامانه 1888 اعلام نمایند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه نیز طرح کاهش اجرایی می گردد و همه خودروها ملزم به داشتن معاینه فنی هستند گفت: همچنین تعداد دوربین های سطح شهر افزایش یافته است و قطعا در رابطه با خودروهای دودزا نظارت ویژه ای خواهیم داشت.

parmisfun.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 579

به "برخورد بدون تعارف پلیس با اتوبوس های دودزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد بدون تعارف پلیس با اتوبوس های دودزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید