ببینید ، قیچی برگردان تماشایی جهانبخش در شب صعود ، کامبک شیرین با درخشش ستاره ایرانی

به گزارش کنفرانس هکا، تیم فاینورد شب گذشته با درخشش علیرضا جهانبخش پیروز به شکست زوله شد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

ببینید ، قیچی برگردان تماشایی جهانبخش در شب صعود ، کامبک شیرین با درخشش ستاره ایرانی

به گزارش خبرنگاران آنلاین تیم فاینورد شب گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی هلند به مصاف زوله رفت و این ملاقات که با درخشش علیرضا جهانبخش نیز همراه بود با رجحان 3-1 فاینوردی ها به سرانجام رسید.

جهانبخش که در ملاقات این هفته فاینوردی ها مقابل اوترخت با گلزنی در لحظات سرانجامی صدرنشین لیگ برتر هلند را از شکست نجات داده بود در این ملاقات از ابتدا در ترکیب فاینورد نهاده شد و درحالیکه فاینورد با یک گل از زوله عقب افتاده بود با پاس گل تساوی تیمش را در مسیر پیروزی قرار داد.

فاینورد 5 دقیقه بعد از گل تساوی گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه نخست تیم برتر میدان باشد.

در آخرین دقایق نیمه نخست یک توپ روی دروازه زوله ارسال شد و علیرضا جهانبخش از این فرصت برای ضربه آکروبایتک استفاده کرد اما قیچی برگردان تماشایی ستاره ایرانی با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

در نیمه دوم و در دقیقه 56 علیرضا جهانبخش با زدن تکل و شوت زمینی قصد داشت دروازه زوله را باز کند که مدافع حریف توپ را دفع کرد و در ادامه مهاجم نوک فاینورد از این توپ استفاه کرد و فاینورد به گل سوم رسید.

علیرضا جهانبخش با یک پاس گل و تاثیر روی ساخت گل آخر نقش بسزایی در کامبک فاینورد و صعود این تیم به مرحله بعدی جام حذفی ایفا کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14023

به "ببینید ، قیچی برگردان تماشایی جهانبخش در شب صعود ، کامبک شیرین با درخشش ستاره ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، قیچی برگردان تماشایی جهانبخش در شب صعود ، کامبک شیرین با درخشش ستاره ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید