با ماد Convergence الدن رینگ تجربه بازی را تا آمدن بسته الحاقی متحول کنید

به گزارش کنفرانس هکا، علی رغم شایعات فراوان، ما هنوز نمی دانیم که چه زمانی بسته الحاقی بازی الدن رینگ با عنوان Shadow of the Erdtree عرضه خواهد شد و ممکن است تا اواخر این ماه، امسال یا حتی فراتر از آن طول بکشد. با این حال، در حالی که ما منتظر بسته الحاقی رسمی هستیم، مادسازها از استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) و تجربه نو و قابل توجه ای را برای کسانی که هر گوشه از سرزمین میانه را تجربه کرده، ارائه کرده اند.

با ماد Convergence الدن رینگ تجربه بازی را تا آمدن بسته الحاقی متحول کنید

ماد Elden Ring: The Convergence یک ماد جاه طلبانه برای بازی جهان باز محبوب سال 2022 است که تغییرات و اضافات زیادی را در بازی اعمال می کند و ممکن است به خودی خود یک بازی کاملا تازه باشد. از بسکمک جهات، به معنای واقعی کلمه اینطور است، زیرا فایل exe. ماد به طور جداگانه با بازی اصلی اجرا می شود و از شما می خواهد که فایل های ذخیره خود را دوباره کپی کنید یا از نو آغاز کنید.

علاوه بر اینکه تعداد کلاس های شخصیتی بازی را از 10 به 27 و تقریبا سه برابر می کند، The Convergence به هر کلاس مکان آغاز منحصربه فرد خود را در سراسر نقشه جهان بازی اختصاص می دهد، به این معنی که می توانید در کالید، لیندل یا فلات آلتوس به جای تپه های آشنای لیمگریو کار خود را آغاز کنید. هر کلاس همچنین مسیر پیشرفت خود را در جهان دنبال می کند و راه متفاوتی را برای کشف سرزمین های میانه ایجاد می کند.

به لطف یک سیستم تله پورت تازه به نام شبکه درخت ارد که نقاط تازهی را برای سفر سریع هنگام شکست دادن باس ها باز می کند، کاوش راحت تر است. اگر دوست دارید بارها و بارها با استفاده از گزینه رستاخیز موجود در ماد با باس مالنیا یا رادان مبارزه کنید، این باس ها ممکن است شامل برخی از دشمنان تازه اضافه شده در ماد یا چهره های آشنا باشند. برای همراهی با باس های تغییر یافته، تعدادی از سیاه چال های الدن رینگ نیز در The Convergence بازسازی شده اند.

در این میان برای کمک به شما در مقابله با دشمنان و سیاه چال های تازه، می توانید از ده ها سلاح تازه ایجاد شده از طریق سازندگان ماد، همراه با صد ها طلسم اضافی برای اسلحه استفاده کنید. کرفتینگ نیز پیشرفته است و به شما این امکان را می دهد که از مواد تازه برای ساخت طلسم ها و کریستال تیرها استفاده کنید و در حین مبارزه کرفت کنید. از طرفی بدون نیاز به جست وجوی دستور العمل های تازه، به همه دستور العمل ها نیز دسترسی خواهید داشت.

به طور خلاصه، چیز های زیادی در این ماود وجود دارد که بهتر است خودتان آن را تجربه کنید. شما می توانید این ماد را از این نشانی دریافت کنید.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اسفند 1402 بروزرسانی: 3 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15334

به "با ماد Convergence الدن رینگ تجربه بازی را تا آمدن بسته الحاقی متحول کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ماد Convergence الدن رینگ تجربه بازی را تا آمدن بسته الحاقی متحول کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید