بازی Sons of the Forest هفته آینده به صورت رسمی عرضه خواهد شد

به گزارش کنفرانس هکا، بازی بچه ها جنگل (Sons of the Forest) برای مدت زیادی در حالت دسترسی اولیه واقع شده است. حال شرکت سازنده اعلام نموده که این بازی در هفته آینده از حالت دسترسی اولیه خارج می گردد و به صورت رسمی عرضه خواهد شد. در این مدت دسترسی اولیه شرکت سازنده زمان خوبی داشته تا ایرادات بازی را رفع کند و در نتیجه بازی بچه ها جنگل در شرایط خوبی عرضه خواهد شد.

بازی Sons of the Forest هفته آینده به صورت رسمی عرضه خواهد شد

بازی بچه ها جنگل در سبک بقا و اول شخص بوده که کاربران باید کوشش نمایند در شرایط سخت دوام بیاورند. این بازی حدود 1 سال به صورت دسترسی اولیه عرضه شد و شرکت سازنده از آن موقع تغییرات بسیار زیادی در بچه ها جنگل ایجاد نموده است. همینطور اینکه این بازی توانست کاربران زیادی در این مدت بدست بیاورد و به یکی از عناوین محبوب سبک بقا تبدیل گردد.

بازی بچه ها جنگل چاچوب جالبی دارد. به این شکل که شما وارد یک جزیره شده و در پی یک فرد میلیاردر هستید. نکته اینجاست که دنیای این بازی پر از موجودات آدم خوار است که باعث می گردد اصلاً منطقه امنی نباشد. حال در کنار هدف اصلی شما باید کوشش کنید دوام بیاورید. در نتیجه باید یک مقر امن برای خود ساخته و به تنهایی یا به همراه دوستان در دنیای این بازی زنده بمانید.

در بازی بچه ها جنگل آزادی عمل کاربران بسیار زیاد است. به این شکل که در این بازی NPC خاصی وجود ندارد که به شما دستور بدهد و شما باید کوشش کنید به تنهایی و بدون هیچ یاریی دوام بیاورید. در اصل داستان بازی بچه ها جنگل را خود شما طراحی خواهید کرد و روند آن به طور کامل بر اساس سلیقه شما معین خواهد شد.

در بازی بچه ها جنگل تنوع دشمنان بسیار زیاد است. به این شکل که بعضی دشمنان شبیه انسان بوده و بعضی هم اصلاً هیچ شباهتی به موجوداتی که تا به حال دیده اید ندارند. با توجه به این تنوع در دشمنان منطقی است سلاح های بسیار زیادی هم در این بازی وجود داشته باشد. مخصوصاً اینکه شرکت سازنده تنوع سلاح ها را در مدت دسترسی اولیه هم بیشتر نموده و به همین علت شما با یک محدوده وسیع از سلاح و دشمنان روبرو هستید.

یکی از نکات مهم بازی توانایی ساخت و ساز موارد مختلف است. در اصل این نکته باعث می گردد که این بازی در سبک بقا قدرتمند جلوه نموده و برای کاربران مجذوب کننده باشد. دنیای بازی کاملاً پویا بوده و حتی فصل ها نیز در آن تغییر می نماید. در نتیجه شما باید جایی را برای خود بسازید که بتوانید در این دنیای سخت دوام بیاورید.

در سرانجام نیز باید گفت که شرکت سازنده حالت همکاری (Co-Op) را نیز به بازی اضافه نموده است. در نتیجه شما می توانید در کنار دوستان بازی را تجربه نموده و به یکدیگر در پیشرفت در بازی یاری بکنید. بازی بچه ها جنگل در تاریخ 3 اسفند (22 فوریه) از حالت دسترسی اولیه خارج شده و به شکل کامل و رسمی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 بهمن 1402 بروزرسانی: 26 بهمن 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15124

به "بازی Sons of the Forest هفته آینده به صورت رسمی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Sons of the Forest هفته آینده به صورت رسمی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید