بازی Anger Foot اوایل تابستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

به گزارش کنفرانس هکا، اگر شما در پی یک بازی خاص و بامزه هستید، بازی پای عصبانی (Anger Foot) برای شما است. این بازی در سبک اول شخص و اکشن بوده که در آن کرکتر اصلی از پای خود برای مبارزه و کارهای مختلف استفاده می نماید. این بازی چندی پیش معرفی گردید و حال نوبت به تاریخ عرضه آن رسیده است. طبق چیزی که گفته شده بازی پای عصبانی اوایل تابستان سال جاری در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

بازی Anger Foot اوایل تابستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

بازی پای عصبانی یک عنوان سریع است. همینطور اینکه این بازی تنها برای پلتفرم کامپیوتر به وسیله فروشگاه استیم در دسترس بوده که برترین پلتفرم برای عناوینی مثل پای عصبانی است. این بازی به وسیله شرکت Free Lives طراحی شده که سابقه زیادی در ساخت بازی های مستقل دارد و در نتیجه بازی پای عصبانی به وسیله یک تیم ماهر طراحی شده است.

بازی پای عصبانی در سبک اول شخص بوده که پای شما همه کاره است. شما با آن دشمنان را از بین برده و از طرفی مسیر را برای خود باز می کنید. به طور کلی بازی پای عصبانی از لحاظ داستانی چندان جدی نیست و بیشتر جنبه بامزه دارد. به همین علت کاربران می توانند با تجربه این بازی از دنیای جدی گیمینگ فاصله گرفته و کمی به جنبه بامزه این زمینه تفریح نگاه بنمایند.

در بازی پای عصبانی در کنار پای شما، سلاح های مختلفی هم وجود دارد. در نتیجه شما می توانید با ترکیب سلاح و پای خود تبدیل به یک سرباز ماهر شده و دشمنان را به راحتی از بین ببرید. دشمنان شما نیز طراحی بسیار جالب و عجیبی داشته که باعث می شوند این بازی یک عنوان کاملاً متفاوت باشد.

دنیای بازی پای عصبانی به طور کامل از بین رفته است و شما تنها بازمانده هستید. در نتیجه باید کوشش کنید تا تمام دشمنان را از بین برده و شهر بازی را از این موجودات پاک کنید. نکته اینجاست که بازی پای عصبانی یک بازی سریع است. در نتیجه عکس العمل شما در آن اهمیت به شدت زیادی داشته و شما باید به اطراف خود مطلع باشید.

بازی پای عصبانی یکی از عناوین متفاوتی است که در این مدت عرضه شده است. نکته اینجاست که در دنیای گیمینگ همیشه از بازی های خلاقانه استقبال شده و در نتیجه شرکت های مختلف در کوشش هستند تا از این عنصر در بازی های خود استفاده نمایند. بحث خلاقیت در بازی های مستقل به اوج خود می رسد. به این شکل که شرکت های سازنده این بازی ها از هیچ چیزی نترسیده و همیشه در کوشش هستند تا یک تجربه تازه و متفاوت را به کاربران ارائه دهند. بازی پای عصبانی هم یک مثال شاخص از این موضوع است.

بازی پای عصبانی در تاریخ 21 تیر (11 جولای) برای پلتفرم کامپیوتر به وسیله فروشگاه استیم عرضه خواهد شد. هواداران می توانند این بازی را از الان پیش خرید نموده و به هنگام عرضه به سرعت آن را تجربه نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 خرداد 1403 بروزرسانی: 28 خرداد 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 17174

به "بازی Anger Foot اوایل تابستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Anger Foot اوایل تابستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید