بارندگی پراکنده در بیشتر نقاط کشور

به گزارش کنفرانس هکا، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده از چهارشنبه 10 مهر تا آخر این هفته در بیشتر نقاط کشور بارندگی پراکنده رخ می دهد که در بعضی مناطق با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود.

بارندگی پراکنده در بیشتر نقاط کشور

به گزارش ایرنا، کبری رفیعی روز چهارشنبه گفت: امروز در مناطقی از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی به ویژه در ساعت های بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است. همچنین امروز در مناطقی از مازندران، ارتفاعات و مناطق شمالی استان های البرز، تهران، گلستان و مناطقی از استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و اصفهان نیز رگبار پراکنده رخ می دهد که گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود.

وی گفت: اما روزهای پنجشنبه و آدینه مجددا مناطق جنوب کشور مانند استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

رفیعی ادامه داد: روز پنجشنبه برای مناطقی از شمال غرب مانند استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، زنجان، قم، غرب مازندران، گیلان و اردبیل بارش پراکنده و احتمال رعد و برق و وزش باد وجود دارد.

وی گفت: از روز آدینه در استان های گیلان، مازندران و دامنه های البرز در استان های تهران و البرز بارش باران انتظار داریم، بعضی از مناطق اردبیل و آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، مرکزی ، قم، کرمانشاه، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و بوشهر بارش پراکنده و احتمال رعد و برق و وزش باد وجود دارد.

به گفته وی، روز آدینه بخش های مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود.

  • آسمان تهران نیمه ابری

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز آسمان تهران کمی ابری خواهد بود و در بعد از ظهر افزایش ابر خواهد داشت که گاهی با وزش باد همراه خواهد بود، کمینه دمای امروز پایتخت 19 درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به 29 درجه بالای صفر خواهد رسید.

رفیعی گفت: زنجان، اردبیل و شهرکرد با دمای 6 درجه بالای صفر، بجنورد و ارومیه 8، سنندج و همدان 9، مشهد، قزوین، کرج 11 و اهواز با دمای 43 درجه بالای صفر، بوشهر 38، بندر عباس 36، یزد 35، قم و شیراز 35 به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6098

به "بارندگی پراکنده در بیشتر نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارندگی پراکنده در بیشتر نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید