این قابلیت تازه IOS18 است

به گزارش کنفرانس هکا، بلومبرگ در گزارش جدیدی می گوید iOS 18 علاوه بر قابلیت های هوش مصنوعی، دارای قابلیت های تازه ای برای شخصی سازی صفحه خانگی آیفون خواهد بود.

این قابلیت تازه IOS18 است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش دیجیاتو، خبرنگار بلومبرگ در یادداشت جدیدی مدعی شده است که کاربران می توانند در به روزرسانی iOS 18 منتظر تغییراتی در صفحه هوم آیفون باشند. اگرچه اطلاعات زیادی دراین باره در دسترس نیست، اما او می گوید iOS 18 امکانات بیشتری برای شخصی سازی هوم اسکرین در اختیار کاربران قرار می دهد.

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، در بخش پرسش و پاسخ خبرنامه خود درباره iOS 18 صحبت نموده است. اگرچه طبق انتظارات باید به معرفی قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی در WWDC 2024 چشم بدوزیم، اما اپل بعلاوه تغییرات بزرگی را برای بخش صفحه خانگی آیفون درنظر گرفته است.

قابلیت های شخصی سازی صفحه خانگی در iOS 18 ارتقا می یابد

این تغییرات به کاربران اجازه می دهد که بهتر از قبل بتوانند هوم اسکرین آیفون را شخصی سازی نمایند. ظاهراً در iOS 18 می توانید آیکون برنامه ها و ویجت ها را آزادانه روی صفحه جابه جا کنید و دیگر مجبور به پیروی از ساختار چینش مدنظر اپل نخواهید بود.

گرمن می گوید اپل شدیداً در پی این است که با ارائه یک استراتژی جامع برای هوش مصنوعی، عقب ماندگی خود را نسبت به رقبا جبران کند. خبرنگار بلومبرگ مدعی است که iOS 18 مجموعه ای از قابلیت های هوش مصنوعی خواهد داشت که به مدیریت بهتر زندگی روزمره شما یاری خواهد نمود.

چند وقت پیش، مدیرعامل اپل بالاخره تحت فشار سهام داران و افکار عمومی، تأیید کرد که هوش مصنوعی این شرکت در سال 2024 عرضه می گردد. بااین حال، اخیراً در گزارش ها آمده که اپل درحال مذاکره با گوگل برای استفاده از جمینای در آیفون است. حتی از گفت وگو با OpenAI هم در همین رابطه صحبت شده است.

این شرکت احتمالاً برای بازار چین نیز با توجه به محدودیت های این کشور، با یک شرکت محلی مثل بایدو همکاری خواهد نمود تا اگر بنا به استفاده از مدل های هوش مصنوعی سایر شرکت ها باشد، بتواند احتیاج کاربران چینی خود را رفع کند.

رویداد توسعه دهندگان اپل معمولاً در ژوئن مصادف با خردادماه برگزار می گردد، اما کوپرتینویی ها هنوز رسماً دعوت نامه این مراسم را منتشر ننموده اند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 فروردین 1403 بروزرسانی: 5 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16269

به "این قابلیت تازه IOS18 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این قابلیت تازه IOS18 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید