ایرانپوریان: تراکتورسازی همیشه برای من قابل احترام است، سپاهان پتانسیل قهرمانی را دارد

به گزارش کنفرانس هکا، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تراکتورسازی همیشه برای من قابل احترام است، اما الان بازیکن سپاهان هستم و کوشش می کنم تا بهترین عملکرد را برای این تیم داشته باشم.

ایرانپوریان: تراکتورسازی همیشه برای من قابل احترام است، سپاهان پتانسیل قهرمانی را دارد

محمد ایرانپوریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط فعلی سپاهان در آستانه دیدار با تراکتورسازی گفت: ما وضعیت خوبی داریم و پیروزی مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان شرایط سپاهان در جدول را بهتر کرد. ما در بازی با تراکتورسازی هم دنبال برد هستیم تا با سه امتیاز این بازی بتوانیم روند خوب مان را ادامه دهیم.

وی با اشاره به تقابل با تیم سابقش در هفته پنجم لیگ برتر خاطر نشان کرد: تراکتورسازی همیشه برای من قابل احترام است و من روزهای خوبی را در تراکتورسازی پشت سر گذاشتم و هیچ وقت آن روزها را از یاد نمی برم. همیشه هم کوشش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم، ولی به هرحال شرایط طوری پیش رفت که از تراکتورسازی جدا شدم و حالا پیراهن سپاهان را برتن می کنم. قطعاً کوشش می کنم تا در این فصل بهترین عملکرد را داشته باشم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود بعد از چند سال بازی در تراکتورسازی همچنان در این تیم می ماند، گفت: من دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم و گفتم که الان بازیکن سپاهان هستم و باید کوششم را انجام بدهم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. من برای تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت دارم، ولی الان پیراهن سپاهان را برتن می کنم و امیدوارم که سال جاری بتوانم با عملکرد خوبی که از خود به نمایش می گذارم، هواداران را راضی کنم.

ایرانپوریان در مورد شانس قهرمانی سپاهان در لیگ سال جاری مطرح نمود: ما پتانسیل قهرمان شدن را داریم، ولی راه زیادی تا سرانجام لیگ برتر باقی مانده است. مهم این است که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بازی به بازی جلو برویم.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 235

به "ایرانپوریان: تراکتورسازی همیشه برای من قابل احترام است، سپاهان پتانسیل قهرمانی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانپوریان: تراکتورسازی همیشه برای من قابل احترام است، سپاهان پتانسیل قهرمانی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید