ایجاد اشتغال پایدار با حمایت عملی محقق می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، سمیه شادجو بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه رویداد کارآفرینی نخل و خرما پروند که در دانشگاه پیغام نور شهر بوشهر برگزار گردید در جمع خبرنگاران گفت: هدف اصلی مرکز توسعه فناوری های راهبردی علمی و فن آوری ریاست جمهوری توسعه صنایع و ظرفیت های مختلف به صورت علمی در سطح کشور است.

ایجاد اشتغال پایدار با حمایت عملی محقق می گردد

وی اضافه نمود: اقدامات مناسبی در این راستای برای شرکت های دانش بنیان انجام شده است که می توان به راه اندازی مراکز نوآوری، مشاوره و پرداخت تسهیلات اشاره نمود.

معاون مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: کوشش شده است که با نگاه جامع و متوازن در حوزه توسعه دانش بنیان، تجاری سازی و بازار سازی در حوزه های مختلف فعالیت به گونه ای انجام گردد که محصول کار به ایجاد اشتغال پایدار تبدیل گردد.

شادجو با اشاره وجود ظرفیت های عظیم اشتغال در استان بوشهر، عنوان نمود: می توان با درآمیختن ظرفیت های موجود با علم بهره بهتری از ظرفیت های گرفت.

وی با عنوان اینکه این رویداد می تواند شروع کننده خوبی برای توجه به دیگر ظرفیت ها باشد، توضیح داد: استان بوشهر دارای ظرفیت خوبی در زمینه کار در حوزه نخل و خرما است و با توسعه دانش بنیان در این بخش می توانیم شاهد ایجاد اشتغال افراد زیادی باشیم.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1375

به "ایجاد اشتغال پایدار با حمایت عملی محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اشتغال پایدار با حمایت عملی محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید